ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بنیانگذار غول اینترنتی چین بازنشسته می شود / جـــک ما از ریاست علی بابا استعفا می دهد

بنیانگذار غول اینترنتی چین بازنشسته می شود / جـــک ما از ریاست علی بابا استعفا می دهد"جک ما" یکی از ثروتمندترین مردان چین قرار است روز دوشنبه از ریاست اجرایی غول بزرگ تجاری "علی بابا" استعفا دهد. به گزارش "نیویورک‌تایمز"، آقای "ما" جزو مدیران شرکت خواهد ماند اما به امورعام‌المنفعه آموزش خواهد پرداخت.

آقای "ما" از بنیانگذاران شرکت "علی بابا" در سال ۱۹۹۹ است که یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی به شمار می‌رود. این شرکت با ارزش تجاری بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار، در زمینه فروش اینترنتی، تولید فیلم و "رایانش ابری" (خدمات رایانشی در شبکه‌های اینترنتی) فعال است. بیش از ۸۰ درصد خرید و فروش‌های اینترنتی در چین از طریق علی‌بابا انجام می‌گیرد.بنیانگذار غول اینترنتی چین بازنشسته می شود /
آقای "ما" ۵۴ ساله در گفت‌و گو با "تایمز" گفت بازنشستگی پایان یک دوره نیست بلکه "آغاز یک دوره است. من به آموزش عشق می‌ورزم."

معلم سابق انگلیسی ثروتی معادل ۴۰ میلیارد دلار دارد و سومین مرد ثروتمند چین است.

او پیش از این به تلویزیون "بلومبرگ" گفته بود که می‌خواهد یک بنیاد آموزش راه‌اندازی کند: "چیزهای زیادی هست که می‌توانم از بیل گیتس یاد بگیرم."

او افزود: "کار بهتری که می‌توانم بکنم بازنشستگی زودهنگام است. به زودی به کار تدریس برمی‌گردم. این کاریست که بهتر می‌توانم انجام دهم تا ماندن در مقام ریاست اجرائی "علی بابا".

آقای "ما" کار تدریس زبان انگلیسی را در دانشگاهی در شهر "هانگ‌ژو" در استان "ژی جیانگ" آغاز کرد. او شرکت علی بابا را با گروهی از دوستانش در "هانگ ژو" آغاز کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.