ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توییت با گوشی آیفون برای دو کارمند شرکت هوآوی دردسر ساز شد

توییت با گوشی آیفون برای دو کارمند شرکت هوآوی دردسر ساز شددو کارمند هواوی که پیامی را با آیفون از حساب کاربری توییتر این شرکت فرستاده بودند، جریمه شدند. توییت مورد نظر به مناسبت سال نو نوشته شده و برای دنبال‌کنندگان آرزوی سالی خوش کرده بود.

چند وقتی است که می‌توان دستگاهی که از آن توییت فرستاده شده را در زیر هر توییت مشاهده کرد. شرکت‌های چینی تلاش کرده‌اند تا کارمندانشان را به سوی استفاده از محصولات هواوی هدایت کنند و از محصولات آمریکایی رقیب چون اپل دوری کنند.

در سال گذشته هواوی از نظر تعداد دستگاه‌های فروخته‌شده در جهان اپل را پشت سر گذاشت و پس از سامسونگ در رده دوم قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز با اشاره به یک یادداشت داخلی، گزارش داده که کارمندانی که در نوشتن این توییت و انتشارش نقش داشته‌اند تنبیه شده و با کاهش حقوق روبه‌رو شده‌اند.

این پیام تبریک به سرعت از روی توییتر حذف شد اما توسط کاربران سایت اجتماعی هم‌رسانی شد.

به گزارش رویترز، این یادداشت می‌گوید این حادثه به "مشکلات VPN" با یک کامپیوتر مرتبط بوده و "موجب آسیب به نام تجاری هواوی شده است".

چین از دسترسی به بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی از جمله توییتر جلوگیری می‌کند، اگرچه بسیاری از مردم با استفاده از وی‌پی‌ان، سامانه فیلترینگ چین موسوم به دیوار آتش را دور می‌زنند.

بسیاری از شرکت‌های چینی در توییتر حضور دارند و حتی خبرگزاری رسمی شینهوا از توییتر برای تبلیغ مقالات خود استفاده می‌کند. کاربران چینی شبکه‌های اجتماعی دولت را به استانداردهای دوگانه متهم می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.