ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کانادا مجوز استرداد مدیر ارشد هوآوی را صادر کرد

کانادا مجوز استرداد مدیر ارشد هوآوی را صادر کرددولت کانادا با اعطای مجوزی به دادگاه این امکان را فراهم کرده است که دادگاهی موضوع استرداد منگ وانژو، مدیر مالی ارشد شرکت چینی هواوی به آمریکا را بررسی کند.

وزارت دادگستری کانادا می‌گوید پرونده به مرحله "کفایت ادله" رسیده و "مدارک کافی وجود دارد تا قاضی مربوطه بخواهد در این مورد تصمیم بگیرد."

آمریکا خانم منگ را متهم کرده که به منظور دور زدن تحریم‌های ایران در اداره شرکتی صوری نقش داشته است.

بازداشت خانم منگ، که دختر موسس شرکت عظیم هواوی نیز هست، به تنش میان چین با آمریکا و کانادا منجر شد. او با وثیقه آزاد شده و تحت نظارت دائم است.کانادا مجوز استرداد مدیر ارشد هوآوی را صادر کرد
منگ وانژو پنج روز دیگر در دادگاه حاضر خواهد شد تا تصمیم‌گیری درباره استرداد او به آمریکا آغاز شود.

اگر خانم منگ به آمریکا مسترد شود، در آنجا برای چند اتهام محاکمه خواهد شد.

البته با توجه به روندهای موجود در نظام قضایی کانادا، مراحل متعددی در تعیین تکلیف پرونده وجود دارد، که با توجه به آن حتی در صورت حکم دادگاه، ممکن است استرداد خانم منگ سال‌ها طول بکشد.

پس از بازداشت منگ وانژو، چین خواهان آزادی فوری او شد، و همزمان دو شهروند کانادایی را به دلایل امنیتی بازداشت کرد. همچنین یک کانادایی که برای قاچاق مواد مخدر در چین زندانی بود، به اعدام محکوم شده است.

پرونده استرداد خانم منگ در شرایطی مطرح شده که موضوع جنگ تجاری و افزایش متقابل تعرفه‌ها هم بر روابط چین و آمریکا سایه انداخته است.

دونالد ترامپ دو ماه پیش گفت در صورتی که امنیت آمریکا به خطر بیفتد، یا آن که امکان بهبود روابط تجاری با چین فراهم شود، آمریکا می‌تواند از پیگیری پرونده خانم منگ صرف نظر کند.

البته اتهام نقض تحریم‌های ایران تنها مشکلی نیست که شرکت هواوی در ماه‌های اخیر با آن روبرو شده است، برخی کشورهای غربی درباره این شرکت نگرانی‌های امنیتی ابراز کرده‌اند.

هواوی پس از سامسونگ بزرگترین بازار گوشی تلفن همراه را در جهان دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.