ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

طرح پرونده سازی برای هر چینی‌ / دولت چین جلوی صدور میلیون ها بلیط را گرفت

طرح پرونده سازی برای هر چینی‌ / دولت چین جلوی صدور میلیون ها بلیط را گرفتچین در سال گذشته میلادی ۲۳ میلیون بار جلوی خرید بلیت هواپیما و قطار را برای شهروندانش گرفته است.

به گزارش آسوشیتدپرس و بر پایه گزارشی از مرکز اطلاعات اعتبار عمومی ملی چین، افرادی که اعتبار اجتماعی کمی کسب کرده بودند، ۱۷.۵ میلیون بار از خرید بلیت هواپیما و ۵.۵ میلیون باز از خرید بلیت قطار پرسرعت منع شدند. کاهش اعتبار عمومی این افراد به خاطر رفتارهای نامناسب بوده است. تعداد افرادی که نتوانسته‌اند به این علت بلیت بخرند بنابر گزارش دادگاه عالی چین، ۶.۱۵ میلیون نفر بوده است.ایجاد پرونده شخصی برای هر چینی‌ / دولت چین جلوی صدور میلیون ها بلیط را گرفت
به عنوان بخشی از این سیستم، دولت چین یک فهرست سیاه عمومی از کسانی منتشر کرد که به ارتکاب جرم در دادگاه و به عنوان جریمه، برای آنها محدودیت‌هایی برای خرید بلیت‌ها وضع شده بود.

علاوه بر این نمره‌های اعتبار اجتماعی برای جلوگیری از رفتارهای ناپسند در سامانه حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شده است و برای مثال به رفتارهایی چون اشغال نامناسب صندلی مسافران دیگران بستگی دارد.

موارد دیگری چون اجتناب از پرداخت مالیات می‌تواند بر رتبه‌بندی فرد در سامانه اعتباری مورد نظر تاثیر بگذارد.

دولت چین تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۰ برای هر شهروند چینی پرونده‌ای تشکیل دهد که شامل همه داده‌های گردآوری‌شده ار رفتار آنهاست.
منبع : / نویسنده : Nima akbarpour
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.