ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با ارزان قیمت ترین ماشین بازار آمریکا آشنا شوید!

با ارزان قیمت ترین ماشین بازار آمریکا آشنا شوید!شورلت اسپارک (به انگلیسی: Chevrolet Spark) یک خودروی درون شهری است که امروزه به دست شرکت شورلت که از زیر مجموعه‌های جنرال موتورز است ساخته می‌شود. نسل اول hdk o,nv, به اسم دوو ماتیز بوده است.

اولین نسل دوو ماتیز در سال ۱۹۹۸ در شرکت جنرال موتورز کره جنوبی، قسمت جی‌ام کره ساخته شد که جایگزین دوو تیکو بود. بعد از آن شرکت جنرال موتورز توانست کنترل دوو موتورز را در سال ۲۰۰۲ بدست آورد. نسل دوم آن در سال ۲۰۰۵ و نسل سوم آن در سال ۲۰۱۰ معرفی شد.

نمونه تمام برقی اسپارک به اسم شورلت اسپارک در ژوئن ۲۰۱۳ در آمریکا عرضه شد. این مدل اولین خودروی تمام برقی شورلت بود که بعد از توقف تولید ای‌وی-۱ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد.

اما اکنون مدل 2021 شورولت اسپارک به یک رکورد جدید دست یافته است و آن عنوان ارزانترین خودروی آمریکایی است زیرا تریم پایه آن با مدل 2021 هم اکنون 14395 دلار /964,465,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد. این لقب قبلا در اختیار میتسوبیشی میراژ قرار داشت که قیمت پایه مدل 2021 آن از 15565 دلار آغاز می شود.
آلبوم عکس
2020 CHEVROLET SPARK :
Chevrolet Spark 2021 #3
Chevrolet Spark 2021
شورولت اسپارک مدل 2020
ادامه
از ویژگی های کلی خودرو می توان به پیشرانه 1.4 لیتری 4 سیلندر با 98 اسب بخار خروجی و گشتاور 94 پوندفوت، جعبه دنده سی وی تی، سیستم پایداری الکترونیکی، باک با گنجایش 35 لیتر، دستیار حرکت در سربالایی، فرمان خودکار و رینگ آلومینیومی 15 اینچی اشاره کرد.

آمار مصرف سوخت برای هر 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 7.8 لیتر و در بزرگراه 6.1 لیتر است.

از امکانات کابین و ایمنی نیز مواردی مانند: سوکت 12 ولت، سیستم صوتی با 4 یا 6 بلندگو، وای فای هات اسپات 4 جی، ایربگ، استراحتگاه دست راننده، بلوتوث، کروز کنترل، گرم کن صندلی ردیف جلو، ورود بدون کلید، پاور ویندوز، دستیار پارک عقب، دوربین عقب، کمربند 3 نقطه ای، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، یو اس بی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایشگر 7 اینچی لمسی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو و ... قابل اشاره هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.