ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش هیوندای سوناتا LF هیبرید مدل 2017

شرایط فروش هیوندای سوناتا LF هیبرید مدل 2017آسان موتور به‌عنوان نماینده رسمی هیوندای کره جنوبی در ایران، از هفته گذشته فروش هیوندای سوناتا LF هیبرید را با مدل ۲۰۱۷ در ایران آغاز کرد؛ این خودرو با قیمت واقعی 149,000,000 تومان بدون احتساب مالیات و بصورت نقدی با پیش پرداخت 600,000,000 ریال و 40 میلیون تومان چک 30 روزه و مابقی هنگام صدور دعوتنامه عرضه می شود. قیمت مالیات بر ارزش افزود این خودرو حدود 12 میلیون و 200 هزار تومان می باشد.

سوناتا LF هیبرید همچون سایر خودروهای هیبرید از یک موتور بنزین‌سوز و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد اما آنچه در زیر درب موتور این خودرو است بسیار پیشرفته‌تر از نصب یک موتور الکتریکی معمولی در کنار یک موتور بنزین‌‌سوز است.

موتور بنزین‌سوز این خودرو یک موتور 2 لیتری با فناوری تزریق مستقیم سوخت GDI است و می‌تواند 156 اسب بخار قدرت تولید کند. در کنار این موتور و دقیقا چسبیده به آن، یک موتور الکتریکی با توان 51 اسب بخار قرار دارد. توان این دو موتور در زمان حرکت همزمان به 190 اسب بخار می‌رسد و این توان از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. به این ترتیب مجموع توان این دو موتور از توان موتور 2.4 لیتری سوناتا بنزین‌سوز بیشتر است ضمن آنکه گشتاور بالای مجموع این دو موتور و البته گشتاور موتور الکتریکی که از لحظه آغاز حرکت به دست می‌آید، باعث می‌شود شتاب‌گیری این خودرو کاملا راضی‌کننده و متفاوت باشد. مصرف سوخت این خودرو نیز تنها 4.6 لیتر در صد کیلومتر است.

آسان موتور مدل‌های فول آپشن سوناتا LF هیبرید را با قیمت علی‌الحساب 162 میلیون تومان ثبت‌نام می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.