ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش اقساطی هایما در مهر ماه منتشر شد

شرایط فروش اقساطی هایما در مهر ماه منتشر شدايران خودرو شرایط فروش نقدی و نقدی-اعتباري خودروی هايما S5 (بدون قرعه كشي) ویژه مهر ماه امسال را منتشر کرد. این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 6 مهرماه 1401آغاز می شود و تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش نقدی هایما S5

ایران خودرو در این طرح، محدويت پلاك فعال را حذف کرده است و فاصله زمان ثبت نام قبلی از 48 ماه را به 18 ماه تغییر داده است. طبق اعلام این شرکت، محصولات با تحويل 30 روزه به خریداران تحویل داده خواهد شد. در این طرح، هایما S5 در رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک و ذغالی متالیک عرضه می شود. قیمت این خودرو در طرح فروش نقدی 794,167,000 تومان می باشد.

شرایط فروش اقساطی هایما S5

در این طرح، خودرو هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT6 را با قیمت 794,167,000 تومان عرضه خواهد کرد. متقاضیان خرید این خودرو می توانند جهت خرید هایما S5 در رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره ای متالیک و ذغالی متالیک اقدام به ثبت نام کنند. همچنین امکان انتخاب رنگ خودرو با پوشش نانوسرامیک نیز، در مرحله قبل از واریز وجود دارد. در صورت انتخاب این آپشن اختیاری، مبلغ 9 میلیون و 900 هزارتومان به واریزی نقدی اضافه خواهد شد. در طرح فروش نقدی-اعتباری خودرو این محصول، متقاضیان خرید می توانند از طریق شرکت لیزینگ ایران خودرو اقدام به ثبت نام کنند و با پیش پرداخت مبلغ 494 میلیون و 167 هزارتومان، مابقی مبلغ را از طریق 9 فقره چک به مبلغ 46 میلیون و 46 هزارتومان پرداخت کنند. این شرکت موعد تحویل خودرو را از تاریخ ارائه و تأیید نهایی چک ها، حداکثر 30 روز اعلام کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.