ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر برخورد شدید پژو پرشیا با تیر برق در بزرگراه آزادگان

تصاویر برخورد شدید پژو پرشیا با تیر برق در بزرگراه آزادگانبی توجهی به اصول صحیح رانندگی و رعایت نکردن سرعت مجاز، انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد آن را با موانع بزرگراه امام علی را در پی داشت.

در پی بروز حادثه رانندگی و تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:32 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه ۲۱ و تیم نجات ۲ را عازم بزرگراه آزادگان به سمت غرب، حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) ورودی شهرک کیانشهر کرد.

مجید گل و بلبل فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پرشیا که در مسیر تندروی بزرگراه درحال حرکت بود به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی، وارد جدول حاشیه ی بزرگراه شده بود و پس از برخورد شدید با تیر چراغ روشنایی از حرکت متوقف و هر سه سرنشین آن شامل یک مرد ۳۵ ساله و دو بانوی ۲۵ و ۱۸ ساله ی دچار مصدومیت و محبوسی در خودروی سواری شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با چیدن تجهیزات ترافیکی هشدار دهنده در بزرگراه و کشیدن یک رشته لوله ی پشتیبان آبدهی دست به کار شدند و با استفاده از وسایل هیدرولیکی به برش و فضاسازی اتاق خودرو برای بیرون آوردن مصدومین مشغول شدند.

گل و بلبل تصریح کرد: نیروهای عملیات با رعایت موارد ایمنی مصدومین را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم پزشکی حاضر در محل حادثه دادند.

وی گفت: آتش نشانان پس از جلوگیری از نشت سوخت خودروی در هم پیچیده، ایمن سازی محل حادثه و تحویل به عوامل راهور و انتظامی حاضربه ماموریت خود پایان دادند.تصاویر برخورد شدید پژو پرشیا با تیر برق در بزرگراه آزادگانتصاویر برخورد شدید پژو پرشیا با تیر برق در بزرگراه آزادگانتصاویر برخورد شدید پژو پرشیا با تیر برق در بزرگراه آزادگان
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.