ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!

تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!برخورد خودروسواری با کامیون در بزرگراه آزادگان باعث مصدومیت راننده خودروسواری شد. ساعت 03:32 دقیقه بامدادامروز رانندگان خودروهای عبوری طی تماس با سامانه 125 از وقوع یک حادثه رانندگی در بزرگراه آزادگان، مقابل ورزشگاه کاظمی خبر داده و در خواست کمک فوری کرد که بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 35 و گروه امداد و نجات 6 به محل حادثه روانه شدند.تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!
نادر بهرام زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو روآ به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب كامیون برخورد کرد که براثر آن خودرو سواری متلاشی شده و راننده آن هم مجروح و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده محبوس شده را به بیرون ازخودرو منتقل كرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!
بهرام زاده افزود: نیروهای آتش نشانی پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس، این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه منتقل كردند. گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.
تصادف پژو روآ با کامیون در بزرگراه آزادگان!
منبع : / عکس: امیر واحدی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.