ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برخورد مرگبار پراید با تریلر در بزرگراه آزادگان

برخورد مرگبار پراید با تریلر در بزرگراه آزادگانسخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک نفر در حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان خبر داد. سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۰ امشب حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از پل شهید صنیع خانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدد.

وی افزود: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از عقب با یک دستگاه تریلر که بار آهن به همراه داشت برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: شدت حادثه به حدی بود که تقریبا نیمی از خودروی پراید به زیر تریلر فرو رفته و بخش زیادی از آن متلاشی شده بود.

ملکی بیان کرد: راننده پراید به طرز خطرناکی داخل خودروی خود محبوس شده بود که آتش نشان‌ها بلافاصله قطعات خودرو را برش دادند و راننده را خارج کردند که با حضور عوامل اورژانس و معاینات مشخص شد که راننده خودروی پراید به علت شدت برخورد در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

وی افزود: خودرو‌ها به محل امنی منتقل و محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور داده شد و این عملیات در ساعت ۱۹:۱۱ به پایان رسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.