ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمله خرس های قطبی به چند شکارچی کانادایی 1 کشته برجای گذاشت

حمله خرس های قطبی به چند شکارچی کانادایی 1 کشته برجای گذاشتیک شکارچی در شمال کانادا در جریان حمله یک خرس قطبی و توله‌اش کشته شد. سپس این خرس قطبی و توله‌اش به ضرب گلوله کشته شدند. دو شکارچی هم در جریان این رویداد زخمی شدند.

این تیم شکارچی که در منطقه نائوئات از توابع سرزمین‌های نانائوت در شمال کانادا به دنبال شکار گوزن کاریبو و شبه‌نهنگ‌های ‌شاخ‌دار بودند که با حمله این خرس قطبی روبرو شدند. این دومین برخورد مرگ‌بار میان انسان و خرس‌های قطبی طی تابستان امسال در کانادا است.

تیم امداد و نجات منطقه نائوئات پس از آن که متوجه شد این مرد شکارچی در زمان از پیش اعلام شده (پنجشنبه گذشته) بازنگشته عملیات جستجو و نجات را آغاز کرد. دو شکارچی مجروح شده دیگر در فاصله ۱۰۰ کیلومتری نائوئات و در حوالی خلیج لیون پیدا شده‌اند.

پلیس سوار کانادا و دفتر پزشکی قانونی نائوئات در حال تحقیقات بروی چگونگی مرگ این شکارچی هستند و هنوز جرئیات بیشتری درباره این حمله از سوی خرس قطبی کشته شده منتشر نکرده‌اند.

هنوز معلوم نیست که خرس مادر و توله‌اش به دست شکارچیان و در انتقام مرگ همسفر آنها کشته شده‌اند و یا این که ماموران محلی آنها را از پای درآورده‌اند.

شبکه سی‌بی‌سی کانادا گزارش کرده که سه خرس دیگر هم در روزهای پس از این رویداد در همان منطقه کشته شده‌اند.

ماه گذشته هم یک پدر که می‌خواست فرزندش را از حمله یک خرس قطبی نجات دهد به دست این حیوان عظیم الجثه و در معرض انقراض کشته شد.

این حمله نادر هم در منطقه نانائوت که از سرزمین‌های شمالی کاناداست و اداره آن به دست بومیان اینیوئیت است روی داد.

یکی از مقام‌های ارشد این منطقه خودمختار ضمن تاکید بر اهمیت ویژه‌ای که اینیوئیت‌ها به حفظ تعادل و هم‌زیستی با حیات‌وحش می‌دهند و احترامی که به واسطه اعتقادات بومی برای خرس قطبی و دیگر حیوانات قائلند، گفته تحقیقات درباره علل این دو حمله اخیر و رویارویی مرگ‌بار میان انسان‌ها و خرس‌قطبی در نانائوت آغاز شده است.

اینیوئیت‌ها که از هزاران سال پیش در این منطقه ساکن بوده‌اند علاوه بر انگلیسی به زبان بومی و اصلی خود ایناک‌تاک‌تاک صحبت می‌کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.