بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران
بر اساس تازهترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکتهایی همچون اطلسخودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره در ایران و پرشیاخودرو، نمایندگی رسمی ب.ام.و، مقام نخست را به دست آورد.با تحقیقات و بررسیهایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال 1394 صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکتهای عرضه کننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.
پیش از این ایرتویا در دورههای متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیریهای مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضهکنندگان حفظ کند.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاورهای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام میدهد.
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازهها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایدهآل برای پروژههای شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.