ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نگرانی ها از عرضه لاستیک های منقضی شده در بازار ایران!

نگرانی ها از عرضه لاستیک های منقضی شده در بازار ایران!عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار، گفت: قطعا این موضوع غیرقابل گذشت و بخشش است، زیرا افراد سودجو برای کسب سود بیشتر، محصولات منقضی شده و بلااستفاده را به مردم می فروشند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به موضوعات مطروحه درباره فروش لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار پاسخ دهد، زیرا متولی اصلی این حوزه وزارت صمت است.

وی گفت: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است، زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار تأکید کرد و گفت: قطعا در صورت صحت موضوع، قوه قضائیه باید با متخلفان و سوء استفاده گران برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قطعا کمیسیون عمران در صورت صحت موضوع، به مسئله عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار ورود خواهد کرد و در این رابطه نشستی با حضور مسئولان وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی در کمیسیون برگزار می شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.