ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

احتمال ورود خودروی روسی به بازار ایران / لادا دوباره به ایران می آید؟

احتمال ورود خودروی روسی به بازار ایران / لادا دوباره به ایران می آید؟مدیر بخش همکاری بین الملل و سیاست منطقه ای شرکت دولتی روستک گفت خودروسازی روسی آتوواز (AvtoVaz) در مورد فروش خودرو با ایران مذاکره می کند . به گزارش خبرگزاری rt.com، ویکتور کلادوف، مدیر بخش همکاری بین الملل و سیاست منطقه ای شرکت دولتی روستک گفت خودروسازی روسی آتوواز در مورد فروش خودرو با ایران مذاکره می کند .

وی اظهار داشت:« آتوواز خودروهایش را در مصر مونتاژ می‌کند‌ . مذاکراتی با سایر کشورها مثل ایران در حال انجام است، هم در مورد فروش و هم در مورد مونتاژ» .
صادرات مدل لادای این خودروسازی 57 درصد رشد کرده و به 38050 خودرو در سال گذشته رسید. طبق گفته نایب رئیس آتوواز در امور فروش و بازاریابی ، این خودروها در 34 کشور از جمله ترکیه، تونس و کوبا فروخته شده اند‌.احتمال ورود خودروی روسی به بازار ایران / لادا دوباره به ایران می آید؟
برای اولین بار در 2018 مدل لادا وستا بالاترین صادرات را (30 درصد فروش) به دست آورد . فروش لادا بیشتر به کشورهای مشترک المنافع متمرکز است بنابراین 26305 خودرو در قزاقستان، بلاروس و ازبکستان در 2018 فروخته شد .
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.