ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بی کیفیت ترین و بدترین خودروهای چینی در بازار ایران را بشناسید

بی کیفیت ترین و بدترین خودروهای چینی در بازار ایران را بشناسیدتا شش هفت سال پیش که خودروی باکیفیت تری در ایران تولید می شد، مانند نیسان ماکسیما، رنو مگان یا حتی کیا ریو و قبل از نوسانات دلار خودروهای چینی با شرایط آسان و بدون پیش پرداخت و یا با شرایط بدون بهره چند ساله توسط خودروسازان عرضه می شد و رقبتی برای خرید آنها دیده نمی شد اما به یکباره هجوم مردم مثل همیشه به قول دوستان ملت همیشه در صحنه برای خرید خودرو قیمت های نجومی برای این خودروهای بی کیفیت و نا ایمن را رقم زد، تاجایی که در حال حاضر خرید این خودروها به رویا تبدیل شده اند. و فروشندگان آنها نیز داستانی برای تحویل آنها برای مردم رقم زده اند تا از آب گل آلود که همانند همیشه نقش پررنگ مردم و هجوم برای خرید خودرو دیده می شود ماهی بگیرند.

در زیر به معرفی برخی از بی کیفیت ترین خودروهای چینی بازار داخلی از دید مصرف کنندگان و دارندگان این خودرو که طبق گزارش ارزیابی خودروهای سازمان استاندارد و نیز بررسی فنی و مشخصات فنی خودروها آمده است:
گریت وال M4

 Great Wall Haval M4 Photo Gallery
آلبوم عکس گریت وال / تصاویر هاوال اِم 4 / M4 مدل 2018 #18
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...

در حالی که در این شرایط یعنی ایران بدون خودرو خرید هر خودرویی از دید مردم خوب باشد اما این خودرو نیز در شرایط کنونی ارزش خرید چندان بالایی ندارد. یکی از ضعف‌های اصلی این محصول گریت‌وال یا هر محصولی از این شرکت در ایران در ایران می‌توان نمایندگی آن دانست که شرایط عادی ندارد. ام 4 اگر چه از لحاظ ایمنی شرایط خیلی بدی ندارد اما با یک کیفیت معمولی و مجموعه‌ای از ایرادات دیگر، شما را کلافه خواهد کرد. ام 4 در حال حاضر در بازار قیمتی در حدود 100 میلیون تومان دارد اما معمولا اولین خریدار، آخرین خریدار خواهد بود این کلامی بود که برای خرید هر خودرو چینی زمانی در ایران شنیده می شد.

معایب گریت وال M4

پیشرانه ضعیف
خدمات پس از فروش پایین
ایمنی متوسط
نایاب بودن لوازم یدکی
بازار خرید و فروش نامناسب
لیفان X60

LIFAN X60
آلبوم عکس لیفان ایکس 60 مدل 2015 تا 2017 #14
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...

لیفان به‌عنوان یکی از اولین خودروهای شاسی‌بلند بازار کشور معرفی شد که در حال حاضر قیمتی در حدود 127 میلیون تومان در بازار دارد اما معایب فراوان آن باعث شده تا به یکی از بدترین خودروهای بازار نیز تبدیل شود. ایکس 60 در بازار ایران رقبایی از جمله ام وی ام X33، جک S3 و چانگان CS35 دارد و اکثر مالکان بیشترین ضعف آن را صدای موتور داخل کابین می‌دانند اما معایب دیگری را می‌توان در این خودرو یافت که ارزش خرید آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معایب لیفان X60

ایمنی پایین
گیربکس ضعیف
کیفیت ساخت پایین
بازار فروش دست دوم نامناسب
استهلاک بالا
کشش نامناسب پیشرانه
سواری خشک
کیفیت پایین قطعات کابین
MVM X33 S

Chery Tiggo3 2018 MVM X33 S
عکس ام وی ام ایکس 33 اس (تیگو 3) مدل 2018 #3
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...

ام وی ام همانند سایر دوستان چینی خود در ایران از سبد خودروهای چری برای بازار ایران انتخاب شده که چند نسل است که حضور پررنگ در کشور دارد. از مدل ابتدایی و ساده شروع شد تا به محصول اسپرت با ظاهری مثلا اسپرت رسید، قیمت این ام‌وی‌ام ایکس33 در بازار به 149 میلیون تومان می‌رسد که مشخصات نه‌چندان جذاب آن باعث شده تا یکی از بدترین خودروهای چینی بازار لقب بگیرد. لازم به ذکر است کلیه این خودروها از نبود قطعات و لوازم و تعمیرکار بهره می برند.

معایب MVM X33 S

ایمنی پایین
پیشرانه ضعیف
ضعف گیربکس
نبود سیستم کنترل پایداری (ESP)
مصرف سوخت نسبتا زیاد
کیفیت ساخت نه چندان بالا
VELA V5

VELA V5 2017 Photo Gallery
تصاویر فاو ولا V5 / عکس های راین ولا وی5 اتوماتیک #16
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...

این محصول که با نام فاو ولا وی 5 در بازار روسیه عرضه می شود، بوسیله نمایندگی فروش راین خودرو در کشور عرضه شده که شرایط خوبی ندارد و هیچ خبری از خدمات این شرکت در دسترس نیست. ولا وی5 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر با 97 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و در بازار نزدیک به 95 میلیون تومان نیز قیمت دارد. هیچ یک از مشخصات این محصول را نمی‌توان به‌عنوان نقطه قوت در نظر گرفت و یک خودروی پر نقص برای بازار کشور است.

معایب VELA V5

ایمنی پایین
موتور ضعیف
تجهیزات کم
طراحی ضعیف
متریال بی کیفیت
عدم وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش مناسب
MVM 110S

MVM 110S chery QQ NEW
ام وی ام 110S جدید یا چری QQ (عکس 5)
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...

شاید بعد از پراید، ضعیف‌ترین خودروی بازار کشور ام‌وی‌ام 110 باشد که برای مصارف خاص تولید شده و این خودرو اصلا مناسب جاده‌های کشور نیست. شاید در پکن و سایر شهرهای شلوغ چین، ام‌وی‌ام 110 بد نباشد اما این خودرو را نمی‌توان محصول خوبی در ایران دانست. mvm 110s در بازار 47 میلیون تومان قیمت دارد و نکات منفی فراوانی در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

معایب MVM 110S

ایمنی نسبتا پایین
داشبورد پلاستیکی
امکانات ناکافی
بازار دست دوم بد
پیشرانه ضعیف
کلام آخر

شاید هیچ خودرویی در ایران با این اوضاع و شرایط قیمتی ارزش خرید نداشته باشد و خریداران برای خرید هر خودرویی 2 تا 3 برابر قیمت واقعی آنرا پرداخت می کنند اما باز هم در این شرایط برخی خودرو حتی با فرهنگ مردم ایران که بخریم تا گران نشده است ارزش خرید ندارند. حتی ممکن است با جمله خودروهای ایرانی که بی کیفیت تر هستند نیز روبرو بشویم اما خودروهای بررسی شده از شرایط بدی از دید کیفی، خدمات، مصرف سوخت، هزینه نگهداری و ... بهره می برند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.