ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت خودروهای داخلی همچنان در حال گرانتر شدن هستند + آخرین وضعیت بازار خودرو

قیمت خودروهای داخلی همچنان در حال گرانتر شدن هستند + آخرین وضعیت بازار خودرونایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی، اظهار داشت: همانند چند هفته گذشته رکود شدیدی بر بازار خودرو حاکم است و ضمن اینکه خرید و فروشی در بازار خودروهای داخلی صورت نمی گیرد ، قیمت خودروها همچنان در حال افزایش است.

غلامحسین قاسمیان با بیان عدم عرضه به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی، تصریح کرد: دو شرکت ایران خودرو و سایپا در حال حاضر به بهانه کمبود قطعه خودرویی به بازار عرضه نمی کنند و همین امر موجب التهاب بیشتر بازار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: چنانچه خودروسازی واقعا خودروساز باشد نباید کمبود قطعه را بهانه کند بلکه کمبود قطعه بهانه مونتاژکاران است و خودروسازانی به بزرگی ایران خودرو و سایپا باید برای حداقل تولید یک سال خود قطعه ذخیره داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت عرضه و تقاضا در بازار خودرو گفت : تا زمانیکه عرضه به همین صورت انجام گیرد و کمبود خودرو در بازار وجود داشته باشد اختلاف قیمت خودرو در بازار و کارخانه کاهش نخواهد یافت و بازار از رکود خارج نخواهد شد.
این فعال بازار خودرو با اشاره به آخرین تغییرات قیمتی برخی خودروها در بازار گفت: در حال حاضر اختلاف قیمت خودروها در کارخانه و بازار بسیار زیاد است به طور مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کارخانه ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است در حالیکه در بازار با قیمت ۵۴ میلیون تومان به فروش می رسد همچنین سایپا ۱۱۱ با قیمت کارخانه ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار حداقل ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و یا پژو ۲۰۷ اتومات با قیمت کارخانه ۵۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان در بازار با قیمت ۹۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
این فعال بازار خودرو در خصوص آخرین تغییرات بازار خودروهای وارداتی، اذعان داشت : بازار خودروهای وارداتی همانند چند هفته گذشته همچنان در رکود به سر می برد و در هفته جاری کاهش قیمت جزئی برخی خودروها را در این بازار شاهد بودیم.
وی در خصوص احتمال اجازه واردات خودروهایی که از قبل پیش فروش شده اند اظهار داشت : چنانچه این اتفاق رخ دهد قطعا قیمت ها کاهش خواهد یافت، البته دولت باید کم کم زمینه را برای واردات خودروهای خارجی فراهم کند چرا که خودروهای داخلی که عرضه نمی شوند و از سوی دیگر خودروی با کیفیتی برای استفاده مردم وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد : طبق معمول توصیه اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو به افرادی که قصد خرید خودرو دارند این است که فقط از نمایشگاه هایی که دارای پروانه کسب هستند خودرو خریداری نمایند و به سایت های اینترنتی و روزنامه ها اعتماد نکنند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.