ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ماشینی که ستاره نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2018 شد!

معرفی ماشینی که ستاره نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2018 شد!امسال نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس در کنار جیپ گلادیاتور میزبان ماشینی ساختارشکن بود که در کنار وانت جیپ به ستاره این جشنواره بدل شد.

R1T، محصول شرکتی به نام ریویان است که پس از نزدیک به ده سال کار بر روی ساخت یک قوای محرکه الکتریکی، این وانت را همراه با یک مدل شاسی‌بلند در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد.
آلبوم عکس
RIVIAN R1T ELECTRIC PICKUP TRUCK PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس وانت Rivian R1T
پیکاپ‌تراک (وانت) ریویان R1T الکتریکی #18
پیکاپ‌تراک (وانت) ریویان R1T الکتریکی #17
پیکاپ‌تراک (وانت) ریویان R1T الکتریکی #16
پیکاپ‌تراک (وانت) ریویان R1T الکتریکی #15
پیکاپ‌تراک (وانت) ریویان R1T الکتریکی #14
ادامه
آر. جی. اسکارینج، مدیر ۳۵ ساله ریویان معتقد است که فن‌آوری ماشین‌های الکتریکی به حدی پیشرفت کرده که بتوان از آن در ماشین‌هایی استفاده کرد که به خیابان‌های شهر محدود نباشند.
Rivian R1S SUV Is A 7 Seater Electric SUV
آلبوم عکس شاسی‌بلند ویژه 7 صندلی ریویان R1S مدل 2020 #1
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
R1T و R1S یک شاسی مشترک دارند که بخش‌های مختلف قوای محرکه از جمله باتری و موتورها را در خود جای داده است. هر چرخ توسط یک موتور الکتریکی حرکت می‌کند که در مجموع ۷۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند.

شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این وانت سه ثانیه است و می‌توان آن را با سه ظرفیت باتری سفارش داد. با قوی‌ترین باتری می‌توان با هر بار شارژ تا نزدیک به ۶۵۰ کیلومتر حرکت کرد.

به خاطر نداشتن موتور درون‌سوز جای بار ماشین از وانت‌های معمولی بیشتر است. علاوه بر صندوق جلو که ۳۳۰ لیتر جای بار دارد، فضای بار بزرگی هم جلوی چرخ‌های عقب قرار داده شده است.

قرار است وانت‌های ریویان در سال ۲۰۲۰ و با قیمتی بین هفتاد تا صد هزار دلار /6,700,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به بازار عرضه شود.

موفقیت ماشین‌های الکتریکی تسلا،‌ بسیاری را نسبت به آینده ریویان امیدوار کرده است و رسانه‌ها مدیر جوان این شرکت را با ایلان ماسک، مدیر تسلا مقایسه می‌کنند.

حامیان مالی شرکت شامل عبدل جمیل لطیف، واردکننده خودرو در عربستان سعودی، سومیتومو، یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی ژاپن و بانک بریتانیایی استاندارد چارتر بیش از هفتصد میلیون دلار /46,900,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) سرمایه در اختیار ریویان قرار داده‌اند.

ریویان می‌گوید تا سال ۲۰۲۵ می‌خواهد دستکم پنجاه هزار دستگاه ماشین در سال بفروشد و آماده است تا شاسی‌ الکتریکی خود را به خودروسازان دیگر هم عرضه کند.

با این حال تردیدهایی هم درباره وانت‌های الکتریکی ریویان وجود دارد. با قیمتی مشابه می‌توان وانتی بزرگ با امکانات بیشتر خرید و هنوز معلوم نیست در عمل تا چه حد بتوان به فن‌آوری پیچیده الکتریکی ماشین برای انجام کارهای سخت اطمینان کرد.

این دلایل باعث شده سه خودروساز بزرگ آمریکایی هنوز برای ساخت وانت الکتریکی دست نگه‌ دارند و به جای آن وانت‌های خود را در چند سال آینده با قوای محرکه هیبرید به بازار عرضه کنند.
2020 Jeep Gladiator Photo Gallery
آلبوم عکس وانت جیپ گلادیاتور مدل 2020 #17
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.