ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از خودرویی شگفت انگیز در سوئیس که صنعت خودرو را متحول می کند!

رونمایی از خودرویی شگفت انگیز در سوئیس که صنعت خودرو را متحول می کند!نمایشگاه ژنو به طور سنتی فرصتی برای خودروسازان کوچک لوکس اروپایی فراهم می‌کند تا ماشین‌های سفارشی گران‌قیمت خود را به نمایش بگذارند.

فاصله این خودروسازان با نام‌های مشهور در صنعت خودرو زیاد است. اگرچه استفاده از قوای محرکه الکتریکی مسیر رقابت را برای این کارخانه‌ها هموارتر کرده و باعث شده شتاب و قدرت محصولاتشان به رقبای نام‌آور نزدیک‌تر شود.

اما یک شرکت کوچک سویسی-آلمانی فن‌آوری تازه‌ای معرفی کرده که ممکن است باعث شود این خودروساز تازه‌وارد ره صد ساله را یک شبه طی کرده و در تولید خودروهای الکتریکی تحولی بزرگ ایجاد کند.

پییِش (Piech) که اولین محصول خود را در ژنو نمایش می‌داد، می‌گوید ماشینش باتری‌هایی دارد که در کمتر از پنج دقیقه شارژ می‌شود و با هر بار شارژ ماشین می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر حرکت کند.
آلبوم عکس
PIECH MARK ZERO CONCEPT PHOTO GALLERY :
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #6
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #5
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #4
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #3
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #2
تصاویر خودروی پییِش (Piech) مارک صفر مفهومی #1
ادامه
این کارخانه را آنتون پییِش، پسر مدیر سابق گروه فولکس‌واگن تاسیس کرده است. مارک زیرو یک کوپه اسپرت دو نفره است که به یکی از مدل‌های پیشین آستون مارتین بسیار شبیه است.

آستون مارتین پارسال حقوق معنوی مدل ونکوییش خود را به یک خریدار ناشناس فروخت و شباهت دو خودرو به این شایعه دامن زده که این خریدار ناشناس پییِش بوده است.

باتری‌های ماشین در هنگ‌کنگ ساخته شده است. پییِش می‌گوید این باتری‌ها هنگام شارژ گرمای کمتری تولید می‌کند و برخلاف باتری‌های موجود در بازار، تنها با هوا خنک می‌شود. در نتیجه وزن ماشین کمتر از دیگر خودروهای الکتریکی خواهد بود و عملکرد فنی ماشین بهتر است.

پییِش ۴۰ ساله کارخانه‌اش را سه سال پیش با همکاری رئا راجچیچ، طراح خودروی سویسی تاسیس کرده است. پییِش می‌گوید علاوه بر این خودروی اسپرت، یک ماشین چهار نفره و یک شاسی‌بلند را هم در برنامه تولید دارد و اولین محصولش را تا سه سال دیگر به بازار عرضه خواهد کرد.

در واکنش به رونمایی این ماشین، وولفگانگ پورشه، بزرگترین عضو خانواده پورشه اعلام کرد خانواده‌های پورشه و پییِش هیچ دخالتی در این شرکت ندارند. این دو خانواده بزرگ‌ترین سهام‌دار گروه خودروسازی فولکس‌واگن هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.