ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خبر ورود خودروهای روسی به بازار ایران صحت دارد؟

خبر ورود خودروهای روسی به بازار ایران صحت دارد؟دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: واردات خودرو مدتی است که ممنوع شده است و امکان ترخیص خودرو وجود ندارد.

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به واردات خودرو از شرکت های روسی، گفت: اگر قرار است خودرویی وارد کشور شود، در قدم اول باید انجمن واردکنندگان خودرو به این موضوع ورود پیدا کنند که این کار باید توسط فعالان حوزه تجارت خودرو انجام شود و دولت نباید در این بخش ورود کند.

دادفر با تاکید بر تکذیب خبر واردات خودروی روسی، گفت: بعید است که خودرویی از روسیه وارد شود چرا که واردات خودرو ممنوع است مگر اینکه تعدادی نور چشمی وجود داشته باشند و دولت قصد داشته باشد به آن نور چشمی‌ها اجازه واردات دهد.

او افزود: در گذشته با ۶۴۰ شرکت در دنیا فعالیت داشتیم که انواع برندهای دنیا را هم وارد می کردیم اما متاسفانه اکنون یک سال و ۶ ماه است جلوی واردات را گرفته اند که باعث ورشکستگی مطلق ما شده است. سوالی که پیش می آید هم اکنون دولت چطور قصد دارد کار واردات را انجام دهد؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره بلاتکلیفی ترخیص خودروهای دپو شده، گفت: خودروهای دپو شده در حال از بین رفتن هستند و اجازه ترخیص آنها صادر نشده است. چطور هنوز خودروهایی در گمرکات هستند و دولت قصد واردات جداگانه از آنها دارد؟
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.