ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قابل اعتمادترین برند‌های خودروسازی جهان / برند لوکس هیوندای در صدر فهرست!

قابل اعتمادترین برند‌های خودروسازی جهان / برند لوکس هیوندای در صدر فهرست!موسسه جی دی پاور در گزارش‌های اخیر خود فهرستی از قابل اعتمادترین برند‌ها در جهان خودرو منتشر کرده است. آنچه در این گزارش عجیب است پیشی گرفتن شرکت‌های کره‌ای در جلب اعتماد مشتریان در بازار است.

در حالی که در گذشته مشتریان بیشتر خودروهای ژاپنی را قابل اعتماد می‌دانستند افزایش کیفیت و ارائه خدمات بهتر سبب شده تا مشتریان اکنون بیشتر به خودروهای کره‌ای اعتماد داشته باشند.

هم اکنون «جنسیس»، که برند لوکس شرکت هیوندای کره است، بالاترین اعتماد را در میان مشتریان دارد. برای این برند ۶۳ مشکل در هر ۱۰۰ خودرو گزارش شده است.

«کیا» دومین برند قابل اعتماد در جهان خودرو است. در محصولات کیا ۷۰ مشکل در ازای ۱۰۰ خودرو ثبت شده است. شرکت کیا که روزگاری پراید تولید می‌کرد حالا از شرکت‌های آلمانی، ژاپنی و آمریکایی در میان کاربران اعتماد بیشتری دارد.

هیوندای با ثبت ۷۱ ایراد در ۱۰۰ خودرو در مکان سوم این بررسی قرار گرفته است.

فورد که این روزها با فروش وانت‌های خود در آمریکا روزهای خوبی را می‌گذارند با ثبت ۸۳ مشکل در ۱۰۰ خودرو چهارمین برند قابل اعتماد است.

لینکلن با ۸۴ مشکل، شورولت با ۸۵، نیسان با ۸۶، دوج، لکسوس و تویوتا با ۹۰ مشکل در ۱۰۰ خودرو در مکان‌های بعدی این ارزیابی قرار دارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.