عدم تمایل مشتریان به خرید خودرو و نارضایتی نمایشگاهداران تهرانی
با وجود آنکه بسیاری از فعالان بازار و نمایشگاهداران خودرو، از رکودی عمیق در این بازار خبر میدهند، اما خودروسازان با رد این موضوع روند موجود خرید و فروش را عادی توصیف میکنند.رکود در بازارحالا به محل اختلاف میان خودروسازان و نمایشگاهداران پایتخت تبدیل شده است؛ بهطوریکه فعالان بازار برخلاف تولیدکنندگان، بر این باورند که مشتریان تمایلی به خرید و فروش خودرو ندارند.
به گفته این فعالان، بازار خودرو در حالی وارد رکود فصلی شده که شرایط انتظاری پس از انتشار «بیانیه لوزان» این بازار را غیرفعال کرده است. از سوی دیگر مشتریان هنوز با قیمت فعلی خودروها نیز کنار نیامدهاند. دلایل فعالان نمایشگاهی در باب رکود بازار در حالی است که تولیدکنندگان نگاه دیگری به بازار خودرو دارند.
آنها با تکذیب خبر رکود در بازار از خرید و فروش خودروها در نمایندگیها میگویند و معتقدند که به دلیل کم شدن حاشیه سود در بازار مشتریان ترجیح میدهند که از نمایندگی خودروسازان بهطور مستقیم خرید کنند. خودروسازان همچنین معتقدند که عرضه خودرو با توجه به تقاضای بازار صورت میگیرد حال آنکه اگر تقاضایی نباشد عرضه توسط خودروسازان بهصرفه نخواهد بود.
در هر صورت بازار خودرو این روزها شرایط متفاوتی را تجربه میکند؛ چراکه «رکود» حاکم بر بازار به محل اختلاف خودروسازان و تولیدکنندگان تبدیل شده است.
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازهها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایدهآل برای پروژههای شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.