ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی سیتروئن سی 5 ایرکراس 2018، نسل جدید شاسی بلند سیتروئن

معرفی سیتروئن سی 5 ایرکراس 2018، نسل جدید شاسی بلند سیتروئنشرکت سیتروئن فرانسه در سال ۱۹۱۹ توسط آندره سیتروئن تاسیس شد و خیلی زود به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا تبدیل شد. در ایران، عموم مردم برند سیتروئن را با خودروی 2CV موسوم به ژیان و زانتیا می‌شناسند؛ اما در سطح جهانی، مدل کلاسیک دوشو (DS) ساخت ۱۹۷۴، یادآور روزهای باشکوه سیتروئن است. این شرکت بارها دچار مشکلات مالی شده و به ورطه‌ی ورشکستگی افتاده است، اما در سال‌های اخیر با کمک‌های دولت فرانسه برای بازگشت به دوران اوج تلاش می‌کند. بیش از ۱۳ درصد از سهام گروه پژو سیتروئن موسوم به PSA در اختیار شرکت چینی دانگفنگ است که تولید خودروهای این گروه در چین را بر عهده دارد و ۷ درصد آن متعلق به جنرال موتورز آمریکا است.

با توجه به رشد فروش خودروهای کراس‌اوور در سال‌های اخیر، جای خالی سیتروئن در این کلاس به‌شدت احساس می‌شود و مدل C5 ایرکراس با این هدف به بازار عرضه می شود.

ویدیویی بسیار تماشایی از سیتروئن سی 5 ایرکراس مدل 2018 :
C5 ایرکراس اولین خودرویی است که به سیستم تعلیق جدید و نوآورانهٔ سیتروئن بنام «Progressive Hydraulic Cushions» مجهز شده است.

به گفتهٔ سیتروئن، این سیستم تعلیق جدید متضمن ارائهٔ سواری روان و راحت منحصربه‌فردی است که به‌طورمعمول از یک سیتروئن انتظار می‌رود. در این سیستم، بجای کمک‌فنرها معمولی، در هر واحد از سیستم تعلیق دو پمپ هیدرولیک نصب شده است که یکی برای فشرده‌سازی و دیگری برای بازگشت مورداستفاده قرار می‌گیرد. سازنده فرانسوی همچنین ادعا می‌کند که C5 ایرکراس به لطف برخورداری از یکی از کشیده‌ترین فاصله‌های محوری در این سگمنت (۲.۷۳ متر)، فضای کابین پیشرویی را در کلاس خود ارائه می‌کند. علاوه بر این، کابین این کراس‌اوور نوین فرانسوی از یک صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی در بالای داشبورد، شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند و… هم سود می‌برد.
آلبوم عکس
CITROëN C5 AIRCROSS :
تصاویر شاسی بلند سیتروئن سی5 ایرکراس مدل 2019 #2
تصاویر شاسی بلند سیتروئن سی5 ایرکراس مدل 2019 #1
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #11
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #10
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #9
سیتروئن C5 ایرکراس مدل 2018 #8
ادامه
مهندسان سیتروئن اعلام کرده‌اند که راحتی و آرامش سرنشینان در طراحی C5 ایرکراس برای آن‌ها در اولویت بوده است. فضای داخلی این خودرو با طول محورهای ۲.۷۳ متر، مناسب به نظر می‌رسد و بر خلاف کراس‌اوور C3 که سال گذشته معرفی شد، برای یک خانواده‌ی چهارنفره کافی خواهد بود. سیتروئن از فناوری جدید خود در سیستم تعلیق و فنربندی، موسوم به بالشت‌های هیدرولیک (Progressive Hydraulic Cushions) در این خودرو استفاده می‌کند که در رفع تنش‌های کابین و آرامش خودرو تأثیر زیادی دارد. ابعاد ایرکراس متشکل از طول ۴.۵ متر، عرض ۱.۸۴ متر و ارتفاع سقف ۱.۶۷ متر است، درحالی‌که صندوق بار ۴۸۲ لیتر حجم دارد.

در فضای داخلی طراحی بسیار خوبی برای ایرکراس شکل گرفته است. بخش اصلی تجهیزات رفاهی این خودرو از طریق نمایشگر لمسی ۸ اینچی میان داشبورد کنترل می‌شود. پشت فرمان، نمایشگر دیگری به قطر ۱۲.۳ اینچ وجود دارد که علاوه بر اطلاعات فنی خودرو مثل سرعت و دور موتور، توانایی برقراری ارتباط با سیستم ناوبری ماهواره‌ای دارد. در بحث فناوری، کراس‌اوور C5 قرار است در سطح اول جهان باشد. کروز کنترل هوشمند، ترمز خودکار، هشدار تعویض لاین، رادار ۳۶۰ درجه و آلارم نقطه‌ی کور از آپشن‌های این خودرو هستند. رینگ‌ اسپرت ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچ نیز برای این کراس‌اوور قابل سفارش است.سیتروئن ایرکراس Citroen C5 aircross 2018

این خودرو ابتدا در چین، پیشرانه‌های مدرن ۱.۶ لیتری و توربوشارژ ۱۶۵ و ۲۰۰ اسب بخار می شود، که میانگین مصرف سوختی در حدود ۴.۵ تا ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارند. نوع پلاگین هیبرید و تمام برقی C5 ایرکراس، احتمالا در سال ۲۰۱۹ تولید خواهند شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.