ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خروج عجیب مرسدس-بنز و بی ام و از نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا!

خروج عجیب مرسدس-بنز و بی ام و از نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا!چند هفته پس از اینکه مرسدس-بنز اعلام کرد در نمایشگاه سال آینده دیترویت شرکت نمی‌کند، ب ام و هم از این نمایشگاه کنار کشید. دیترویت که یکی از مهمترین نمایشگاه‌های خودروی جهان است در طول سال‌های گذشته محبوبیت خود را در بین خودروسازان غیرآمریکایی از دست داده است. امسال لندروور، جگوار، پورشه و مزدا در نمایشگاه غایب بودند. خروج عجیب مرسدس-بنز و بی ام و از نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا!
تصمیم دو خودروساز بزرگ آلمانی در حالی اعلام می‌شود که برگزارکنندگان نمایشگاه دیترویت در فکر تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه و انتقال آن از زمستان به پاییز هستند. اتحادیه فروشندگان خودروی دیترویت که برگزار کننده نمایشگاه است می‌گوید که هوای سرد دیترویت در زمستان و هزینه‌ سنگین برای خودروسازان دلیل کاهش محبوبیت نمایشگاه است.

علاوه بر این، دیترویت در چند سال گذشته از طرف نمایشگاه لوازم الکترونیکی در لاس وگاس به شدت تحت فشار بوده است. این نمایشگاه که اندکی پیش از نمایشگاه دیترویت در هوای دلپذیر لاس‌وگاس در زمستان برگزار می‌شود، در سال‌های اخیر بین خودروسازان بسیار محبوب شده است.
خروج عجیب مرسدس-بنز و بی ام و از نمایشگاه خودرو دیترویت آمریکا!
با گسترده‌تر شدن شبکه‌های اجتماعی و به وجود آمدن راه‌های تازه برای ارتباط با مردم، جذابیت نمایشگاه‌های خودرو برای خودروسازان کمتر شده است. رونمایی محصولات جدید در نمایشگاه‌های خودرو بین اخباری مشابه از کارخانه‌های رقیب گم می‌شود و آنها مجبورند برای جلب توجه، مراسم رونمایی را بزرگ‌تر و باشکوه‌تر و در نتیجه پرهزینه‌تر برگزار کنند.

قرار است تا یک ماه دیگر درباره تغییر زمان برگزاری نمایشگاه دیتروت تصمیم گرفته شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.