ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

45هزار خودروی ناقص کف کارخانه ایران‌خودرو و سایپا زمین‌گیر هستند!

45هزار خودروی ناقص کف کارخانه ایران‌خودرو و سایپا زمین‌گیر هستند!حسین نجاری مدیرعامل شرکت ساپکو در نشست خبری با بیان اینکه تولید آزمایشی پژو301 از اواخر سال آینده آغاز خواهد شد، گفت: حدود 50 تا 60 درصد قراردادها برای تولید این خودرو منعقد شده است.

وی در خصوص میزان خودروهای ناقص در کارخانه ایران خودرو گفت: به‌تعداد 10 روز کاری خودروی ناقص از محصولات پرتیراژ و کم‌تیراژ در کارخانه قرار دارد که در صدد رفع نواقص آنها هستیم.

معصوم نجفیان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: تمام تولیدات سال 97 خود را که باید تحویل مشتری بدهیم، در تلاش برای تکمیل خودروها و عرضه آنها به بازار هستیم و در مرحله بعدی، در حال برنامه‌ریزی برای تکمیل خودروهای سال 98 هستیم.

این عضو هیأت مدیره سایپا با اعلام اینکه در حال حاضر 20 تا 25 هزار خودروی ناقص از محصولات پراید و تیبا در کارخانه قرار دارد، تصریح کرد: تمام قطعه‌سازان استاد دور زدن تحریم شده‌اند و باید بسترها را برای آنها فراهم کرد که اگر واردات بدون انتقال ارز آزاد شود، می‌توان کار را با سرعت بیشتری پیش برد.

مازیار بیگلو به‌عنوان دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو نیز با اشاره به پرداختی که به‌تازگی از سوی خودروسازان به قطعه‌سازان انجام شده است، گفت: بروز دو اتفاق به‌صورت همزمان در صنعت خودرو و قطعه‌سازی سبب شد تا اوضاع قطعه‌سازان بهتر و تولید نیز بیشتر شود؛ به‌خصوص اینکه از قبل نیز اعلام کرده بودیم که اگر مطالبات قطعه‌سازان پرداخت شود، خواهیم توانست که ظرف مدت 6 تا 8 هفته، تولید خودرو را ریکاوری کنیم.

وی افزود: دلیل اصلی این اتفاق، قطعاتی بود که در گمرک وجود داشت و قطعه‌سازان پولی برای ترخیص نداشتند، به‌خصوص اینکه گمرک نیز از آنها بابت ترخیص این قطعات، مابه‌التفاوت درخواست کرده است، این درحالی است که در نیمه دوم امسال 2500 میلیارد تومان افزایش قیمت قطعات به قطعه‌سازان تحمیل شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.