ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با فولکس واگن آرتیون (Arteon) مدل 2018 آشنا شوید

با فولکس واگن آرتیون (Arteon) مدل 2018 آشنا شویدفولکس واگن آرتیون یا آرتئون (Volkswagen Arteon) خودروی ست 5 سرنشینه و چهار درب فست بک. خودروهای فست بک (Fast-back) به خودرویی میگویند که حالت خاصی از سدان است. طراحی این خودرو به گونه‌ای است که سقف با شیب ملایم و پیوسته به سمت عقب خودرو پایین می آید به طوری که سقف و صندوق عقب دو جز متمایز به شمار نیایند.

آرتِون جانشین فولکس­ واگن پاسات CC و CC new می­ باشد، اما عرض این خودرو کمی افزایش داشته و دارای ویژگی­ های طراحی منحصربفردی مانند چراغ­ های جلو که مستقیم به سپر جلو خورانده شده است می­ باشد. داخل این خودرو شباهت زیادی به پاسات دارد اما آرتِون از نظر فضای کابین بزرگتر می­ باشد و بصورت اختیاری با صفحه نمایش اکتیو VW در دسترس مصرف کننده قرار می ­گیرد.

هنوز مشخصات فنی آرتِون منتشر نشده است اما مدل اولیه (Prototype) آن همراه موتور بنزینی TSI 2.0 لیتری 188bhp با استاندارد اروپایی و موتور بنزینی 2.0 لیتری 276 اسب بخار با استاندارد آمریکایی می­باشد.

قرار است این خودرو در سال 2018 میلادی با 6 نسخه متفاوت موتوری وارد بازار اروپا شود. سه نسخه از این 6 نسخه موتورهای دیزلی (diesel) و سه نسخه دیگر موتورهای بنزینی می باشند. قیمت پایه این خودرو نیز در رنج 20,000 دلار /1,340,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شده است.
آلبوم عکس
2018 VOLKSWAGEN ARTEON :
#15 2018 Volkswagen Arteon
#14 2018 Volkswagen Arteon
#13 2018 Volkswagen Arteon
#12 2018 Volkswagen Arteon
#11 2018 Volkswagen Arteon
#10 2018 Volkswagen Arteon
ادامه
اگرچه مدل four wheel بصورت اختیاری دردسترس مشتری قرار می ­گیرد اما هر دو خودرو front wheel می ­باشند. همچنین آرتِون جعبه دنده اتوماتیک کلاچ-دوگانه (Dual-Clutch) DSG هفت دنده جدید را به عنوان ویژگی این خودرو معرفی کرده است. انتظار می ­رود این خودرو قیمتی نزدیک به 28000 پوند داشته باشد.

اطلاعات بیشتر در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 منتشر خواهد شد.

در بازار آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ علاوه بر فولکس‌واگن Arteon، نسخه‌ی فیس‌لیفت گلف نیز عرضه خواهد شد. این در حالی است که هربرت دیس از برنامه‌های فولکس‌واگن مینی بر تولید و عرضه‌ی دو شاسی بلند دیگر در سال ۲۰۱۹ پرده برداشته بود. خودروهای شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن در کنار تیگواین و اطلس، برای کسب سهمی بیشتری از این بازار بزرگ، به فروش خواهند رسید. هنوز اطلاعات کافی در خصوص این دو مدل در دسترس نیست، اما مشخصاً یکی از آن‌ها نسخه‌ی جدیدی از توارگ (Touareg) خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.