ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!

وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!تنها 638 دستگاه از لامبورگینی مورسیه‌لاگو مدل 2008 ساخته شد که 168 دستگاه آن به صورت رودستر تولید شدند و تعداد بسیار محدودی از مورسیه‌لاگوها در این رنگ روی جاده‌ها ظاهر شدند. این خودرو هم اکنون در بازار 345,000 دلار /23,115,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت دارد.

موتور این سوپر ماشین 6.5 لیتری 12 سیلندر با قدرت 632 اسب بخار @ 8,000 rpm و گشتاور 487 نیوتن متری چهارچرخ متحرک.

با این توضیحات به تصاویر زیر نگاه کنید :وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!
شاید با نگاه اول نتوانید تشخیص دهید، این آهن‌پاره، پیشتر چه سازه‌ای بوده است. در اصل باید گفت این مجموعه آشفته تنها یک ترکیب آهنی با رنگ سبز نیست و روزگاری در قالب یک لامبورگینی زیبا در جاده‌ها خودنمایی کرده است.

باید برای از دست دادن این خودرو بیش از یک لامبورگینی معمولی ناراحت بودچرا که یکی از 4 هزار و 9 دستگاه مورسیه‌لاگوی جهان را از دست رفته است.

مورسیه‌لاگوها یکی از موفق‌ترین ساخته‌های 12 سیلندر لامبورگینی در عرصه تجاری سنت‌‌آگاتا (کارخانه لامبورگینی) محسوب می‌شود و پس از آن می توان به مدل‌های گالاردو اشاره کرد. البته مدل‌های جدیدتر اونتادور و اورکان در موفقیت تجاری از این دو خودرو پیشی گرفته‌اند.

کارشناسان بیمه در خصوص این خودرو اعلام کرده‌اند که خودرو کاملا سوخته است و وسیله نقلیه به عنوان یک خودروی غیرقابل تعمیر و بازسازی تلقی خواهد شد.
وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!وقتی لامبورگینی 12 سیلندر به آهن‌پاره تبدیل می شود!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.