ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس جمهور جدید برزیل مـــشخص شد

رئیس جمهور جدید برزیل مـــشخص شدژایر بولسونارو، نامزد راست افراطی در انتخابات ریاست جمهوری برزیل در دوم انتخابات با بیش از ۵۵ درصد آرا به پیروزی رسید. او در اولین سخنرانی پس از این پیروزی گفت که «سرنوشت کشورش را عوض خواهد کرد.»

نامزد راست افراطی برزیل از حزب ناسیونال لیبرال این کشور با به دست آوردن ۵۵،۵ درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری برزیل شد. رقیب او فرناندو حداد، از حزب چپگرای کارگران برزیل در دور دوم انتخابات توانست نزدیک به ۴۵ درصد آرا را به دست آورد.

آرای این دو نامزد در دور اول انتخابات از یکدیگر فاصله بیشتری داشت. بولسونارو در دور اول ۴۷ درصد آرا را از آن خود کرده بود و حداد ۲۸ درصد آرا را.

بولسونارو در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در مقابل هوادران خود گفت که او "سرنوشت این کشور را تغییر" خواهد داد. او هم‌چنین شعار داد: «برزیل در راس همه چیز، خدا در راس همه چیز». اشپیگل آنلاین نوشته است که نتیجه انتخابات برزیل می‌تواند به تغییری اساسی در سیاست این کشور بیانجامد.

رئیس جمهور آینده برزیل در عین حال تاکید کرد که دولتش به قانون و دموکراسی پای‌بند خواهد بود.

ژایر بولسونارو می‌خواهد قانون اجازه داشتن اسلحه را تغییر دهد و به پلیس اجازه دهد با دست بازتری در مقابل خشونت عمل کند. او هم‌چنین وعده داده است که با خلافکاران با شدت عمل بیشتری مبارزه خواهد کرد.

فرناندو حداد که تمایلی به تبریک گفتن به رقیب‌اش نداشت در برابر هواداران خود گفت: "واهمه‌ای نداشته باشید» و از دموکراسی حمایت کنید. او افزود: «ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که سازمان‌های سیاسی دائما در بوته آزمون قرار دارند.»

بنابر اخبار با شروع مبارزات انتخاباتی در برزیل نیروهای افراطی بیش از ۵۰ مورد به هواداران حزب کارگران برزیل و هم‌چنین علیه دگرباشان جنسی حمله کرده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.