ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اوج خشونت و درگیری در مهمترین مسابقه ام ام ای

اوج خشونت و درگیری در مهمترین مسابقه ام ام ایبه دنبال جنجال و درگیری در پایان مسابقه حبیب نورماگومدوف و کانر مک‌گرگور (رشته ام ام ای)، اکنون رئیس یو اف سی گفته است که سه نفر از اعضای تیم نورماگومدوف دستگیر شده‌اند.

براساس گزارشها این سه نفر ساعاتی بعد آزاد شدند.

در مسابقه‌ا‌ی جنجالی که اوایل صبح یکشنبه ۷ اکتبر در لاس وگاس صورت گرفت؛ مبارز روس در ۴ راند کانر مک‌گرگور ایرلندی را شکست داد اما به دنبال جنجال‌های پس از مسابقه کمربند قهرمانی به او داده نشد.

براساس گزارشها حبیب پس از این که پیروز شد از روی قفس بیرون پرید و (به نظر می‌رسید) به سوی یکی از اعضای تیم کانر می‌رود. همزمان اعضای تیم حبیب هم داخل قفس در اطراف کانر جمع شده بودند.

با افزایش تنش در محل مسابقه رئیس یو اف سی حاضر نشد کمربند قهرمانی را به حبیب دهد.

به هرصورت در حال حاضر حبیب هر ۲۷ مبارزه‌اش در ام ام ای را برده است.

مک‌گرگور اکنون ۴ شکست در کارنامه‌اش دارد.
نشست خبری این دو چند روز قبل از مسابقه نیز با جنجال همراه بود.
کانر مک‌گرگور
حبیب نورماگومدوف سمت چپ و کانر مک‌گرگور
این نشست خبری با تدابیر امنیتی برگزار شد و بر خلاف همیشه تماشاگران را راه ندادند. مک‌گرگور با تبلیغ ویسکی ایرلندی به حبیب گفت حالا که روز تولدت است بیا بنوشیم. حبیب ویسکی را پس زد و گفت لب به الکل نمی‌زند.اوج خشونت و درگیری در مهمترین مسابقه ام ام ای
مک‌گرگور طعنه‌ای هم به پدر حبیب زد که در اینستاگرام زیر عکسش با رمضان قدیروف رییس جمهور چچن نوشته بود: "با هم قویتریم."

حبیب می‌دانست به زبان انگلیسی، حریف رقیب ایرلندی نخواهد شد، روش آرامش و کم‌گویی را برگزید و هرگز عصبی نشد. او با کنایه به شکست مک گرگور از فلوید می‌ودر در بوکس گفت: "من می‌ودر ام ام ای هستم." (اشاره‌ای به شکست مک‌گرگور در مقابل می‌ودر)

رشته ام ام ای یا هنرهای رزمی ترکیبی؛ ورزشی است که تلفیقی از چندین رشته ورزشی و اغلب قهرمانانش سابقه فعالیت و قهرمانی در یک رشته دیگر را داشته‌اند. کشتی آزاد و فرنگی، بوکس، جوجیتسو، کیک بوکسینگ، جودو، موی تای، فول کنتاکت، کاراته و ... از جمله ورزشهایی است که ورزشکاران ام ام ای باید برنامه تمرینات خود را به گونه‌ای طراحی کنند که بتوانند به سطح مطلوبی از تبحر در اغلب این رشته‌ها برسند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.