ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

راه‌اندازی بازار جدید ارز / انتقاد رئیس بانک مرکزی از تعیین شدن قیمت دلار در کوچه پس کوچه‌ها

راه‌اندازی بازار جدید ارز / انتقاد رئیس بانک مرکزی از تعیین شدن قیمت دلار در کوچه پس کوچه‌هاعبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ایران امروز چهارشنبه (۳۰ آبان) در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به بازار "غیرمتشکل" ارز گفته در حال حاضر نرخ‌ها در خیابان و کوچه پس کوچه‌ها شکل می‌گیرد.

او گفته بانک مرکزی تصمیم دارد با راه اندازی بازاری جدید، فاصله بین نرخ‌های مختلف ارز را کم کند.

آقای همتی در حالی از تعیین نرخ ارز در کوچه پس کوچه‌ها صحبت کرده که حدود سه ماه پیش بانک مرکزی اعلام کرده بود تنها سه درصد ارز مورد نیاز ایران از بازار آزاد تامین می‌شود.

رئیس بانک مرکزی ایران دو روز پیش در پستی اینستاگرامی از راه‌اندازی بازار معاملات آزاد نقدی و حواله ارزی با سازوکار "حراج" خبر داد.

او گفته بود که در این باره به "جمع بندی" رسیده و بازار جدید با مشارکت بانکها و صرافی‌های مجاز تحت نظارت بانک مرکزی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

عده‌ای این وعده را پیامی برای راه‌اندازی "بورس ارزی" ارزیابی کردند.

بازار ارز و سکه در هفته جاری پرنوسان بود؛ این بازار در ابتدای هفته آرام بود ولی در اواسط هفته قیمت‌ها رو به افزایش گذاشت که بعدا مجددا کاهش یافت.

بر اساس گزارش‌ها، در آغاز هفته (شنبه) قیمت دلار در صرافی‌های تهران با زیر ۱۳ هزار تومان شروع شد و از روز یکشنبه قیمت‌ها بالا رفت و به بالای ۱۴ هزار تومان هم رسید.

بعضی صرافی‌ها ظهر امروز (به وقت تهران) نرخ دلار را ۱۲ هزار و نهصد تومان نمایش دادند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.