ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ایران از برداشت پولش در یک بانک آلمانی صرف نظر کرد

ایران از برداشت پولش در یک بانک آلمانی صرف نظر کردرسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که ایران به دلیل مخالفت‌‌های جدی آمریکا از تلاش برای برداشت و انتقال ۳۰۰ میلیون یورو از یک بانک آلمانی صرف نظر کرده است.

خبرگزاری رویترز هم امروز چهارشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) به نقل از منابع خود این خبر را تأیید کرده است. حدود سه ماه پیش دولت آلمان تایید کرد که ایران درخواست برداشت ۳۰۰ میلیون یورو از یکی از حساب‌های این کشور در آلمان را مطرح کرده و گفت که در حال بررسی این درخواست است.

پیش از آن رسانه‌ها گزارش کرده بودند که این درخواست با هدف برداشت پول نقد از بانک تجارتی ایران و اروپا (Eihbank) مطرح شده است. بنا بر آن گزارش‌ها ایران قصد داشت پیش از بازگشت کامل تحریم‌های آمریکا این پول را به ایران منتقل کند.

در آن زمان روزنامه بیلد نوشت که ایران به نهاد ناظر بر نقل و انتقالات مالی در آلمان اطلاع داده است که این پول را لازم دارد تا هم‌زمان با بحران ارزی در ایران، آن را به شهروندان ایرانی بدهد که برای سفر به خارج نیاز به ارز دارند.

ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در برلین و از منتقدان سرسخت توافق هسته‌ای در آن زمان گفت که ایالات متحده به شدت نگران برنامه‌های ایران برای انتقال صدها میلیون یورو پول نقد به ایران است.
منبع : reuters.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.