ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بی ام و (BMW) کنترل کامل شرکت برلیانس را در دست می گیرد!

بی ام و (BMW) کنترل کامل شرکت برلیانس را در دست می گیرد!ب ام و هفته گذشته با خرید عمده سهام کارخانه مشترکش با برلیانس اولین خودروساز خارجی شد که در چین صاحب کارخانه می‌شود. تاکنون شرکت‌های خارجی نمی‌توانستند بیشتر از پنجاه درصد سهام کارخانه‌های مشترک خود با خودروسازان چینی را در اختیار داشته باشند. با تغییر این قانون دولت به خودروسازان خارجی اجازه می‌دهد از سال ۲۰۲۲ در چین کارخانه خود را داشته باشند.بی ام و (BMW) کنترل کامل شرکت برلیانس را در دست می گیرد!
معامله چهار میلیارد دلاری ب ام و با برلیانس در سال ۲۰۲۲ نهایی خواهد شد و براساس آن شرکت آلمانی ۷۵ درصد مالکیت شرکت مشترک را در اختیار خواهد داشت. به این ترتیب تولید مدلهای بیشتری از ب ام و به چین منتقل خواهد شد و به خاطر هزینه کمتر ساخت ماشین، سود شرکت بیشتر می‌شود.

از جمله مدلهایی که قرار است در چین تولید شود، شاسی‌بلندهایی است که الان تنها در کارخانه ب ام و در آمریکا ساخته می‌شود. ب ام و یکی از بزرگترین صادرکنندگان خودرو از آمریکا به چین است و بالا گرفتن تنش تجاری بین دو کشور، این کارخانه را موقعیت بسیار سختی قرار داده است.

کارخانه آمریکایی تسلا هم با تغییر قوانین در چین مجوز تاسیس کارخانه‌ای را در این کشور گرفته که به طور کامل در مالکیت این شرکت خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.