ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس سدان لوکس بی ام و سری 3 مدل 2019 را ببینید + امکانات و قیمت

آلبوم عکس سدان لوکس بی ام و سری 3 مدل 2019 را ببینید + امکانات و قیمتب‌ام‌و اخیراً در نمایشگاه خودروی پاریس نسل جدید سری ۳ را رونمایی کرد. سری ۳ مهمترین مدل ب‌ام‌و است که حدود یک پنجم فروش شرکت را شامل می‌شود و به گفته این کارخانه با بیش از پانزده میلیون دستگاه فروش، پرفروش‌ترین ماشین لوکس جهان است.
قیمت این محصول در بازار آمریکا :

بی ام و 330آی مدل 2019 : 40.250 دلار /2,696,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
بی ام و 330آی xDrive مدل 2019 : 42.250 دلار /2,830,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
هفتمین نسل از سری ۳ در حالی به بازار عرضه می‌شود که محبوبیت ماشین‌های شاسی‌بلند از یک سو و حرکت خودروسازان به سمت ساخت خودروهای الکتریکی از سوی دیگر، آینده این مدل را با چالش‌هایی جدی روبرو کرده است.

اکنون این ماشین نه تنها باید با رقیبان سنتی خود نظیر مرسدس-بنز کلاس C رقابت کند، بلکه رقیبانی تازه مثل تسلا مدل ۳ هم پیش روی خود دارد. ماه گذشته فروش تسلا مدل ۳ در آمریکا شش برابر بیشتر از ب‌ام‌و سری ۳ بود. با اینکه هنوز فروش جهانی سری ۳ از مدل ۳ بیشتر است، اما این آمار نشان می‌دهد خطر ماشین‌های الکتریکی برای سری ۳ از آنچه به نظر می‌رسد بیشتر است.
آلبوم عکس
2019 BMW 3 SERIES PHOTO GALLERY :
نمای داخل کابین بی ام و سری 3
BMW 2018 330i White Grey
آلبوم عکس بی ام و سری 3 مدل 2019 #33
آلبوم عکس بی ام و سری 3 مدل 2019 #32
آلبوم عکس بی ام و سری 3 مدل 2019 #31
آلبوم عکس بی ام و سری 3 مدل 2019 #30
ادامه
ب‌ام‌و می‌گوید نسل جدید سری ۳ برای این چالش آماده است. سری ۳ نسبت به نسل قبلی بزرگتر شده و با وجود جلوپنجره و چراغ‌های جدید شباهت خود با نسل‌های پیشین سری ۳ حفظ کرده است.

ماشین با پنج موتور دیزل و بنزینی به بازار عرضه می‌شود و ب‌ام‌و می‌گوید همه آن‌ها در عین نرم‌تر بودن از نسل قبلی چابک‌ترند. قوی‌ترین موتور شش سیلندر دیزل با ۲۶۵ اسب بخار است. حداکثر سرعت این مدل به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده و شتاب صفر تا صد کیلومتر آن پنج و نیم ثانیه است. قرار است در آینده مد‌‌ل‌های هیبرید و الکتریکی از سری ۳ هم ساخته شود.

تحول اصلی در داخل خودرو رخ داده است. سری ۳ جدید به هوش مصنوعی مجهز شده که با بررسی عادت‌های راننده، ماشین را مناسب با نیازهای او تنظیم می‌کند. ب‌ام‌و می‌گوید این سیستم که می‌توان آن را با فرمان‌های صوتی کنترل کرد، آنقدر پیشرفته است که با جملاتی نظیر "خسته هستم" فعال می‌شود و برای دقایقی صدای موسیقی را بلند کرده و دمای اتاق را کاهش می‌دهد.

علاوه بر پارک اتوماتیک، ماشین در سرعت‌ کم، مسیر را ثبت می‌کند و می‌تواند تا پنجاه متر به طور خودکار ماشین را در همان مسیر به عقب برگرداند و به راننده در حرکت در فضاهای تنگ کمک کند.

نسل جدید ب‌ام‌و سری ۳ در سه کارخانه این شرکت در آلمان، چین و مکزیک تولید خواهد شد و از بهار آینده به بازار عرضه می‌شود. ‌

شدت گرفتن رقابت بین خودروسازان، اجرای قوانین تازه درباره میزان آلودگی خودروها و جنگ تجاری آمریکا با چین و کشورهای اروپایی فشار را بر ب‌ام‌و افزایش داده و این شرکت را ناگزیر کرد تا پیش‌بینی خود از سود امسالش را کمتر کند. ب‌ام‌و امیدوار است با موفقیت نسل جدید سری ۳ بتواند بخشی از این فشار را کاهش دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.