ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محبوب ترین رنگ خودروهای شاسی بلند و سدان در اروپا

محبوب ترین رنگ خودروهای شاسی بلند و سدان در اروپارنگ سفید هنوز محبوب‌ترین رنگ در میان اتومبیل‌های اروپایی است و 29 درصد از اروپائیان این رنگ را برای خودروی خود برگزیده‌اند.

به گزارش موسسه (BASF European Color Report For Automotive OEM Coatings) نوزده درصد دیگر مردم اروپا اتومبیل های مشکی را ترجیح می دهند و اولویت سوم مردم قاره سبز در انتخاب سوم خاکستری است. در سال 2016 حدود 80 درصد اروپائیان رنگ‌های خنثی را برگزیده‌اند که اصلاحا به آنها آکروماتیک می‌گویند.

در میان رنگ‌های کروماتیک یا غیرخنثی آبی پر طرفدارتر است و 10 درصد اروپایی‌ها این رنگ را برای خود برگزیده‌اند. قرمز و قهوه‌ای نیز در میان محبوب‌های کروماتیک‌ها قرار دارند.محبوب ترین رنگ خودروهای شاسی بلند و سدان در اروپا
نکته دیگر در خصوص انتخاب رنگ خودرو در اروپا به مدل و طبقه‌بندی آن مربوط می‌شود. در حالی که مردم اروپا خودروهای کوچک را سفید یا در رنگ‌های شاد کروماتیک انتخاب می‌کنند، SUV ها را غالبا خاکستری می‌پسندند.

با این وجود افزایش تنوع طیف رنگی در سال 2016، توزیع رنگ در میان اتومبیل‌های محبوب ثابت باقی مانده است. دلیل این موضوع توسعه مداوم رنگ‌های جدید و افزایش تقاضا برای بخش‌های ویژه محسوب می‌شود. ترکیب رنگ‌های موجود باعث ایجاد تحول عظیم در آینده صنعت اتومبیل خواهد شد. این تحولات آنقدر عظیم بوده امروزه شرکت‌ها رنگ‌های ویژه‌ای را بنا به خواست مشتریان ارائه می‌دهند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.