ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین تصاویر از شاسی بلند تاریخ شرکت آستون مارتین منتشر شد + قیمت و جزئیات جدید

اولین تصاویر از شاسی بلند تاریخ  شرکت آستون مارتین منتشر شد + قیمت و جزئیات جدیدآستون مارتین هم‌زمان با انتشار عکس‌هایی از آغاز آزمایش اولین شاسی‌بلند خود در مسیرهای ناهموار، جزییات تازه‌ای از مدل جدید خود منتشر کرد. به گفته کارخانه انگلیسی این ماشین با نام DBX یک‌سال دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

DBX یکی از مهمترین محصولات تاریخ آستون مارتین است. آستون مارتین می‌خواهد با آمدن این شاسی‌بلند فروش خود را دو برابر کرده و تا سال ۲۰۲۱ از مرز ده هزار دستگاه در سال عبور کند.

این شرکت همچنین امیدوار است مدل جدید، پای خریداران جدید را هم به نمایندگی‌های آستون مارتین باز کند. اکثر خریداران آستون مارتین مردان میان‌سال هستند و این شرکت می‌خواهد با جلب خریداران زن و جوانان دامنه مشتریان خود را گسترش دهد.

DBX قفل بازار چین را هم برای آستون مارتین باز خواهد کرد. در حال حاضر سهم چین از فروش آستون مارتین تنها شش درصد است. ثروتمندان چینی بیشتر به ماشین‌های جادار علاقه دارند و DBX این جای خالی را در محصولات آستون مارتین پر می‌کند.

آستون مارتین از موج اول شاسی‌بلندهای بسیار لوکس جا ماند و حالا باید با لامبورگینی و بنتلی رقابت کند. آمدن DBX با عرضه اولین شاسی‌بلند فراری هم‌زمان شده بود اما کارخانه ایتالیایی برنامه عرضه مدل "پوروسانگوئه" را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخت.
آلبوم عکس
ASTON MARTIN DBX 2020 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #14
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #13
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #12
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #11
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #10
آلبوم عکس شاسی بلند استون مارتین DBX مدل 2020 #9
ادامه
عکس‌هایی که از ماشین منتشر شده نشان می‌دهد ظاهر آن با کانسپتی که سه سال پیش نمایش داده شد متفاوت است. درباره قوای محرکه اطلاعات رسمی منتشر نشده اما به احتمال زیاد DBX به موتور هشت سیلندری مجهز خواهد شد که از مرسدس-بنز گرفته شده است.

پیش‌بینی می‌شود ماشین با قیمت پایه حدود ۲۲۰ هزار دلار /14,740,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به بازار عرضه شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.