ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

عربستان خواستار میانجی‌گری عراق برای کاهش تنش با ایران شد

عربستان خواستار میانجی‌گری عراق برای کاهش تنش با ایران شدسایت وزارت کشور ایران به نقل از وزیر کشور عراق که در تهران به سر می‌برد، گفته است که عربستان خواستار میانجی‌گری برای کاهش تنش با ایران شده است.

وزارت کشور ایران در گزارشی از دیدار وزیران کشور ایران و عراق در تهران اعلام کرده است که قاسم الاعرجی گفته محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به‌طور رسمی از او خواسته است که عراق واسطه‌ای بین ایران و عربستان برای کاهش تنش باشد.

پیش از این چین، پاکستان و ترکیه هم پیشنهادهایی را درباره میانجی‌گری برای کاهش تنش میان دو کشور مطرح کرده بودند.

به دنبال حمله به سفارت عربستان در تهران و قطع روابط دو کشور از دی ماه ۱۳۹۴، اعزام حجاج ایرانی متوقف شده بود اما امسال ثبت نام ایرانیان متقاضی حج از سر گرفته شد. عربستان خواستار میانجی‌گری عراق برای کاهش تنش با ایران شد
وزیر کشور عراق می‌گوید در دیدار با مقام‌های عربستان، از آنها خواسته که اجازه دهند زائران ایرانی وارد قبرستان بقیع شوند.

زایران ایرانی مکه و مدینه همواره از سختگیری‌هایی که پلیس مذهبی سعودی در مورد نحوه اجرای مراسم مذهبی از جمله زیارت قبور به شیوه رایج در میان شیعیان اعمال می‌کند شکایت داشته‌اند.

قبرستان بقیع به دلیل وجود مدفن امامان دوم، چهارم، پنجم و ششم و فاطمه بنت اسد، مادر امام اول، دختر پیامبر اسلام و عباس، عموی او به خصوص برای پیروان مذهب تشیع یک مکان زیارتی مهم محسوب می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.