ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرتاب تخم مرغ بطرف ژنرال سعودی و عذرخواهی رسمی انگلیس

پرتاب تخم مرغ بطرف ژنرال سعودی و عذرخواهی رسمی انگلیسبه گزارش رسانه های عربستان سعودی، دولت بریتانیا به دلیل رفتار معترضان بریتانیایی با ژنرال سعودی از عربستان عذرخواهی کرده است.

هفته گذشته ژنرال احمد عسیری، سخنگوی ائتلاف به رهبری عربستان علیه شورشیان یمن، به لندن، پایتخت بریتانیا سفر کرده بود که یک فعال ضد جنگ قصد "بازداشت" او را کرد.

این ژنرال سعودی بلافاصله از پشت مورد اصابت تخم مرغ هم قرار گرفت.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا در تماسی با محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، وزیر دفاع عربستان و فرزند پادشاه این کشور به دلیل "حمله معترضان به احمد عسیری" عذر خواهی کرده است.

این ژنرال سعودی به خبرگزاری فرانسه گفته که از سوی تظاهر کنندگان مخالف عملیات نظامی عربستان در یمن "مورد تهاجم قرار گرفته است."پرتاب تخم مرغ بطرف ژنرال سعودی و عذرخواهی رسمی انگلیسپرتاب تخم مرغ بطرف ژنرال سعودی و عذرخواهی رسمی انگلیس
ویدیویی که در توئیتر از این اتفاق منتشر شده، نشان می دهد که سام والتون، فعال ضد جنگ با نزدیک شدن به ژنرال عسیری، دست خود را روی شانه او می‌گذارد و می‌گوید "به‌دلیل جنایات جنگی در یمن، و بر اساس حقوق شهروندی تو را دستگیر می‌کنم."

محافظان امنیتی البته این فعال ضد جنگ را از ژنرال سعودی دور کردند.

بر اساس قوانین بریتانیا، شهروندان می توانند کسانی را که مرتکب جرم مشهود می شوند تا رسیدن پلیس نگه دارند یا تحویل پلیس بدهند.

ائتلاف تحت رهبری عربستان از حدود دو سال پیش حملات هوایی به یمن را با هدف "مقابله با حوثی‌ها و متحدانشان" آغاز کرد.

از آن زمان نیروهای دولتی یمن که تحت حمایت عربستان هستند، شورشیان را از پنج استان جنوبی از جمله عدن بیرون رانده‌اند.

کشته شدن غیرنظامیان در حملات هوایی عربستان و متحدانش به یمن اعتراض و انتقاد سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی را به دنبال داشته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.