ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هشدار تلگرام به کاربران ایرانی

هشدار تلگرام به کاربران ایرانیپیام‌رسال تلگرام که در حال حاضر فیلتر شده است به کاربران ایرانی برای استفاده از هاتگرام و تلگرام طلایی هشدار داد. در پیامی که به دو زبان انگلیسی و فارسی از سوی این شرکت برای کاربران این دو اپ فرستاده شده است نوشته شده: "توجه! برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، توسط تلگرام ایجاد نشده بود و امن نیست. ما فقط در صورت استفاده از برنامه‌های رسمی تلگرام، قادر به تضمین امنیت شما هستیم".

بررسی کدهای تلگرام طلایی و هاتگرام که توسط کارشناسان مستقل انجام شده، نشان‌دهنده دسترسی‌های نامتعارف این دو اپلیکیشن به دستگاه کاربران است. این به معنای آن است که استفاده‌کنندگان از تلگرام طلایی و هاتگرام عملا این اجازه را داده‌اند تا فعالیت‌هایشان برای سرورهای این دو اپ فرستاده شود.

پیشتر، معاون وزیر ارتباطات ایران گفته بود: "بارها به صورت شفاف اعلام کردیم که وزارت ارتباطات در شروع، روند حمایت، ادامه و پایان نسخه‌های فارسی تلگرام هیچ نقشی نداشته و ندارد و هیچگونه سرور و پهنای باندی به این شبکه‌ها اختصاص نیافته است."

آقای فتاحی در گفت‌وگویش با خبرگزاری مهر اعلام کرد: «حتی در دی ماه سال ۹۶ و قبل از فیلتر تلگرام، مرکز ماهر وابسته به معاونت امنیت سازمان فناوری اطلاعات در مورد استفاده کاربران از نسخه‌های فارسی تلگرام هشدار داد و اعلام کرد که آن را از لحاظ بحث امنیتی و حریم خصوصی به کاربران توصیه نمی‌کند».

در صفحه سیاست‌های حریم شخصی کاربران در سایت هاتگرام آمده است: "داده‌های خصوصی کاربران این سرویس به هیچ‌عنوان در اختیار افراد، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی یا سایر مجموعه‌های بیرونی قرار نخواهد گرفت".
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.