ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هشدار در مورد نصب اپلیکیشن های صیغه‌یاب و افزایش فالوور!

هشدار در مورد نصب اپلیکیشن های صیغه‌یاب و افزایش فالوور!رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: شهروندان، مراقب رباتهایی باشند که کاربر را به صفحات فیشینگ (جعلی) هدایت می‌کنند. سرهنگ تورج کاظمی ضمن هشدار به شهروندان درباره کلاهبرداری توسط رباتهای هدایت‌کننده به صفحات فیشینگ (جعلی) اظهار کرد: بر اساس پرونده‌های واصله متهمان بدواً اقدام به تهیه ربات یا اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات مختلفی از جمله افزایش فالوور، دوست‌یاب، صیغه‌یاب، ردیاب، دوربین لخت‌کن و ... کرده، به نحویکه پس از نصب برنامه به منظور فعالسازی اپلیکیشن از کاربر درخواست واریز مبلغ اندکی (معمولاً 20000 ریال) و ارجاع به صفحه فیشینگ را می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این رباتهای راه‌اندازی شده عمدتاً ارجاع به درگاه وجود نداشته و مستقیماً اطلاعات و رمز کارت طی چند مرحله از کاربر اخذ شده و در تمامی موارد پیغام صوری (عدم ارتباط با بانک) یا تراکنش ناموفق نشان داده می‌شود.

وی افزود: در بسیاری از موارد، مجرمان اقدام به تبلیغ ربات یا اپلیکیشنهای جعلی در کانالهای پربازدید شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً تلگرام و اینستاگرام (با چند صد هزار اعضا) کرده و به این ترتیب برنامه موردنظر در معرض دید و دسترس تعداد بسیار زیادی از کاربران نرم‌افزارهای اجتماعی هدف قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس فتا تهران برزگ یادآور شد: با عنایت به اهمیت موضوع و افزایش چشمگیر این قبیل اپلیکیشنها، به منظور ارتقاء سطح عمومی و آگاهی کاربران و به منظور پیشگیری از جرایم این حوزه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی و شبکه اجتماعی داخلی و خبرگزاریها در دستور کار قرار گرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.