ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، جان 66 نفر را گرفت

سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، جان 66 نفر را گرفتهواپیمای مسافربری مسیر تهران به یاسوج متعلق به خطوط هواپیمایی آسمان در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان به که دنا برخورد کرد. با اینکه هنوز امدادرسانان به محل سقوط هواپیما نرسیده اند اما به نظر می رسد که تمام سرنشینان این هواپیما جانباخته اند. خبرگزاری ایسنا گفته است که این هواپیما حامل دست کم ۶۵ مسافر بوده است.
معرفی کامل شرکت هواپیمایی آسمان (Aseman Airlines)
علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این مورد که این هواپیما قبلا دچار نقص فنی بوده، گفت که "چنین چیزی صحت ندارد." آقای عابدزاده همچنین در پاسخ به این سوال که گفته شده این هواپیما در پنجم بهمن ماه به دلیل نقص فنی از میانه راه برگشته گفت: "تا جعبه سیاه را بررسی نکنیم، امکان هیچ اظهارنظری وجود ندارد."

رئیس سازمان هواپیمای کشوری افزوده عملیات جستجو در منطقه ای در روستای بیده در حال انجام است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفته است هواپیمای آسمان که صبح امروز سقوط کرده سال ۱۹۹۳ ساخته شده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان گفته است که نقص فنی هواپیما کاملا شایعه است وعلت سانحه شرایط جوی و منطقه نامناسب فرودگاه یاسوج است.

به گفته این مقام شرکت هواپیمایی آسمان اگر این هواپیما که از نوع ATRاست، نقص فنی داشت، سازمان هواپیمایی اجازه پرواز به آن را نمی داد. فرودگاه یاسوج در رشته کوههای دنا احاطه شده و همین موضوع باعث شده که فرود هواپیماها بسیار سخت باشد.

اعزام ۱۲۰ امدادگر به محل حادثه


معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حضور ۱۲۰ امدادگر در عملیات جست‌و‌جو برای سانحه‌دیدگان هواپیمای مسافربری پرواز تهران- یاسوج خبر داد. شاهین فتحی ایرنا گفت این امدادگران در غالب ۳۰ تیم امدادی به منطقه اعزام شده‌اند. منطقه سمیرم، نحل سقوط هواپیما به علت بارش فراوان برف، صعب‌العبور شده است.
هواپیمایی آسمان
درحالیکه هواپیمایی آسمان روز ۴ آبان امسال، باافتخار ازپایان بازسازی هواپیمای EP-ATS بعد از ۷سال زمینگیر بودن خبر داده بود؛امروز و بعد از سقوط این هواپیما، خبر را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.