ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35 (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.8
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
5.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.7
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.5
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ مجهز به سیستم SmartThinQ + قابلیت اتصال به Wi-Fi + مجهز به فناوری Door cooling+ + فیلتر بهداشتی دارد HygieneFRESH+ + کیفیت ساخت بسیار خوب + قفسه تاشو دارد + طراحی بی نظیر
معایب
- بسیار گران قیمت - خدمات پس از فروش نامشخص
اگر به دنبال خرید نسل جدید یخچال‌ها با فناوری‌های جدید و کیفیت ساخت بسیار بالا هستید، یخچال ساید بای ساید ال جی J35، با قیمت بسیار شگفت انگیز، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. برخی از ویژگی‌های ال جی جی35 مدل 2023 را در ادامه مطالعه نمایید :

فضای داخلی فریزر J35

طراحی بی نظیر ال جی J35، فقط مختص بخش خارجی این محصول نیست و فضای داخلی این یخچال ساید بای ساید نیز بسیار زیبا و جادار طراحی شده است. .شرکت ال جی در قسمت فریزر این یخچال 6 کشوی شفاف بزرگ برای ذخیره سازی و انجماد مواد غذایی در نظر گرفته است تا از این نظر کاربران ضعفی در کالای خریداری شده خود احساس نکنند که علاوه بر حجم بالای این کشوها نمای شفاف آنها این امکان را فراهم کرده است به راحتی محتویات داخل کشو دیده شود. 3 محفظه تعبیه روی هر طبقه فریزر برای نگهداری بسته‌‌بندی مواد غذایی و شیشه‌های خوراکی در نظر گرفته شده است.

سیستم ذخیره سازی هوشمند در فضای داخلی یخچال J35

در یخچال ال جی J35 در قسمت یخچال همراه با طبقه‌ روی کشوهای میوه و سبزیجات، 5 طبقه‌ی شیشه‌ای حرارت دیده قرار دارد. کشو تاشوی Folding Shel این امکان را به کاربر می دهد که به راحتی اسلاید شود به راحتی در طبقه پایین بطری‌های بلندتر را جا بدهد. شرکت ال جی با این فناوری، بر روی درب چپ و راست یخچال ال جی J35، 6 قفسه تعبیه کرده است که کاربران این امکان را به دست آورده اند که شیشه‌های خوراکی و انواع بطری نوشیدنی را در این قسمت ها قرار دهند. فناوری یخساز داخلی باریک Slim Indoor Icemaker یکی دیگر از فناوری هایی است که شرکت ال جی خیلی هوشمندانه آن را در یخچال J35 به کار برده است تا کاربر این امکان جذاب را داشته باشد که بعد از ورود به خانه و مستاصل شدن از هوای گرم بیرون بدون معطلی به تکه های یخ و آب و نوشیدنی خنک دسترسی داشته باشد. این یخساز علاوه بر سرعت تکه های یخ را به مقدار فراوان در اختیار کاربر قرار می دهد و به دلیل طراحی باریکش این امکان را فراهم کرده است مه اقلام خوراکی رو درب این یخچال بینظیر ذخیره شود. کشوهای Big Fresh Zone در یخچال J35، میوه و سبزیجات را بدون اینکه رطوبت خود را از دست بدهند به مدتی بسیار طولانی تر نسبت به یخچال های قدیمی تر نگهداری کند. چراغ‌های سه‌گانه LED در یخچال ال جی 2022 مدل J35 برای ایجاد روشنایی در فضای داخلی به کار برده شده است. محفظه Extra Space، در کف یخچال J35 فضایی اضافی است تا خوراکی هایی ازجمله پنیر، کره و ژامبون را دسترس کاربر قرار دهد.

مشاهده محتویات بدون باز کردن درب یخچال

با سیستم ال جی InstaView Door-in-Door بدون باز کردن در اصلی یخچال، محتویات درون یخچال ساید بای ساید را مشاهده کنید. فناوری اینستا ویو InstaView در یخچال ال جی J35 یک پنل شیشه‌ای براق است که بر روی درب اصلی یخچال‌ها قرار گرفته است. فناوری اینستا ویو درواقع نسل بعدی دور این دور Door-in-Door شرکت ال جی هستند. در طراحی اینستاویو در یخچال ال جی مدل J35 روی درب اصلی یک درب هوشمند اضافی قرار گرفته است. این درب هوشمند به قفسه‌های درب باز می‌شود و کاربر به راحتی و بدون باز کزدن درب اصلی و اتلاف زمان و انرژی به محتویات کشوها دسترسی پیدا می کند. از جذابیت های دیگر این فناوری این است که در زمان تاریکی بدون اینکه لازم باشد لامپ اتاق را روشن کرد کاربر این امکان را دارد که با دو بار ضربه پشت سر هم به این درب هوشمند شیشه روشن شود و داخل یخچال را به خوبی ببینید. خوبی این فناوری برای کاربران این است که می توانند مواد غذاییضروری خود را در محفظه های روبروی این درب هوشمند قرار دهند تا فور بتوانند به آنها دید و دسترسی داشته باشند. این درب علاوه بر اینکه سرعت و راحتی را برای کاربر خود به ارمغان آورده است از اتلاف هوای سر هم تا اندازه خیلی زیادی جلوگیری می کند. بدون این درب در یخچال هوای سرد تا 41 درصد تلف می شود. همچنین کمتر باز کردن درب یک یخچال این مزیت بسیار مفید را دارد هوای داخل یخچال سالم می ماند و درنتیجه مواد غذایی چندبرابر حالت عادی سالم می مانند.

کمپرسور عالی

کمپرسور اینورتر خطی (Linear Inverter) به کار رفته در این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. گاز خنک کننده R600a که جزو گازهای بدون ضرر برای محیط زیست است در این کمپرسور به کار رفته است. از ویژگی‌های اساسی اینورتر خطی یخچال J35 این است که به دلیل داشتن قطعات کمتر و درنتیجه ایجاد اصطکاک کمتر، در مقایسه با کمپرسورهای متداول استهلاک کمترو درنتیجه از نظر اقتصادی و مصرف انرژی بسیاربه صرفه تر نیز هست. شرکت ال جی با ادعای ضمانت 10 ساله برای این کمپرسور انحصاری‌اش اطمینان کاربران خود را نسبت به خود قطعی‌تر کرده است. کاهش اصطکاک در کمپرسور Linear Inverter یخچال ال جی J35 در کاهش سر و صدا نیز که فاکتوری مهم برای کاربران است تأثیر بسزایی داشته است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35 را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)

مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژي ++A
نوع يخچال یخچال فریزر ساید بای ساید
گنجایش کل یخچال 716 ليتر
ارتفاع 1793ميلي‌متر
عمق 919 ميلي‌متر
پهنا 912 ميلي‌متر
تعداد طبقات 5عدد
تعداد طبقات درب 6عدد
تعداد کشو 2
لامپ يخچال ال ای دی-LED
جهت باز شدن درب طرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
ساير ويژگي‌هاي يخچال کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه قابلیت تنظیم دمای یخچال
تعداد طبقات درب فریزر 6
تعداد کشو فریزر 6
جهت باز شدن درب فريزر طرفین(دارای دو درب در بخش پایینی)
ساير ويژگي‌هاي فريزر یخ ساز خودکار تولید یخ حبه ای و خرد قابلیت تنظیم دمای فریزر
ساير ويژگي‌های یخچال کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/ عملکرد عالی/ صرفه جویی در مصرف انرژی/ طول عمر بالا/ گارانتی ده ساله - فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh آنتی باکتریال/ بدون بو/
نمایشگر LED لمسی - نمایش دمای یخچال فریزر - کنترل دمای یخچال فریزر - نمایش وضعیت فیلتر آب - نمایش وضعیت قفل درب - نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
لیست مقایسه‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35 در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630BS - جشنواره نوروزی گلدیران
بررسی یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل j287
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS
بررسی یخچال 7 فوت سینجر مدل Mini-7R
نظرات خریداران یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35 - معایب و مزایا یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35 (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J35

ارسال نظر