ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.2
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.1
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.9
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.1
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ صفحه نمایش باکیفیت + دوربین خوب + بسیار مناسب برای تماشای فیلم + سخت افزار قدرتمند
معایب
- وزن زیاد - گران قیمت - کیفیت نامشخص تاشو بودن گوشی
Galaxy Z Fold4 یکی دیگر از گوشی‌های تاشوی شرکت سامسونگ است که در راستای تلاش بی پایان شرکت‌های تولیدکننده گوشی برای جمع و جور تر کردن اسمارتفون‌ها به بازار عرضه شده است.

بررسی گلکسی زد فولد4 جدید

زد فولد4 درست یکسال پس از رونمایی تقریباً ناموفق Galaxy Z Fold3 به بازار عرضه شد.

بیس و اساس طراحی Galaxy Z Fold4 با تغییرات قابل توجهی نسبت به قبل روبرو نشده و در مواجه با فولد4 نیز با یک گوشی بزرگ و ضخیمی روبرو هستیم که یک صفحه‌نمایش سرتاسری با عرض کم و دوربین سلفی پانچی مرکزی را در قسمت خارجی خود جای داده و با گشودن آن با صفحه‌نمایش داخلی بزرگی روبرو می‌شویم که دوربین سلفی پنهان از دید آن مثل سال قبل در زیر لایه نمایشگر قرار گرفته است.

SAMSUNG Galaxy Z Fold4

تفاوت قابل توجهی که میان زد فولد3 با زد فولد4 وجود دارد نسبت تصویر خوب زدفولد4 است که هردو پنل داخلی و خارجی این گوشی کوتاه‌تر و عریض‌تر شدهاست و به‌خصوص برای نمایشگر خارجی به‌لطف عرض بیش‌تر کیفیت استفاده بالاتری را به‌همراه آورده است. نسبت تصویر نمایشگر خارجی این مدل از 24.5:9 در Fold3 به 23.1:9 تغییر پیدا کرده که با وجود آن‌که هنوز در مقایسه با یک صفحه‌نمایش عادی موبایلی با نسبت‌های 20:9 و 21:9، ارتفاع بیش‌تر و عرض کم‌تری دارد اما شرایط آن نسبت به سال قبل بهتر شده و حاشیه‌های کم‌تر دورتادور آن نیز به این بهبود کمک کرده‌اند. این مسئله در مورد نمایشگر داخلی نیز تکرار شده و نسبت 6.2:5 در Fold3 حالا به 6:5 یا به عبارتی 21.6:18 تغییر کرده است.

تفاوت دیگر زدفولد4 با نسل قبلی خود، در طراحی مجدد لولاهای دستگاه رقم خورده است که با کنار گذاشتن ساختار چرخ‌دنده‌ای، حرکت نرم‌تر و بهتری را ارائه می‌کند. دوربین سلفی درون پنل نیز از دیگر تغییرات قابل اشاره در Z Fold4 است که با افزایش تراکم پیکسلی در محوطه صفحه‌نمایش بالای آن حالا بیش‌تر از دید پنهان شده و ظاهر یک‌دست‌تری را به این قسمت بخشیده است. جنس شیشه بخش خارجی دستگاه از نوع +Gorilla Glass Victus بوده و روی پنل نیز ظاهرا از پوشش پلاستیکی جدیدی استفاده شده است.

این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و بژ/طلایی به بازار موبایل عرضه می‌شود که این آخری جایگزین رنگ نقره‌ای در مدل سال قبل شده است. رنگ قلم هر گوشی نیز متناسب با رنگ آن انتخاب شده و بدین‌ترتیب هماهنگی کاملی در این زمینه وجود دارد.

بررسی سخت افزار Galaxy Z Fold4

این گوشی مجهز به تراشه 4 نانومتری Snapdragon 8+ Gen 1 است که یکی از بهترین چیپست‌ها برای سیستم عامل اندروید است.

همچنین این تراشه به یک هسته 3.2 گیگاهرتزی Cortex-X2، سه هسته 2.75 گیگاهرتزی Cortex-A710 و چهار هسته 2 گیگاهرتزی A510 مجهز شده و پردازش گرافیک در آن نیز بر عهده Adreno 730 است. رم LPDDR5 دستگاه همچنان 12 گیگابایت است و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 غیر قابل تغییر دارد. این گوشی در برخی مناطق با حافظه 1 ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

بررسی صفحه نمایش زدفولد چهار

این گوشی به دو صفحه نمایش داخلی و خارجی 6.2 اینچی در قسمت خارجی و یک صفحه نمایش بزرگتر 7.6 اینچی در بخش صفحه نمایش داخلی، برخوردار است.

فناوری ساخت هردوی این پنل‌های مثل قبل از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ رفرش 120 هرتزی بوده و از این لحاظ تفاوتی نسبت به قبل ندارند اما تغییر نسبت تصویر در آن‌ها همانطور که در بالا گفته شد به پنل‌های عریض‌تر و کوتاه‌قامت‌تری انجامیده است. وضوح نمایشگر خارجی دستگاه از 832×2268 پیکسل به 904×2316 پیکسل افزایش پیدا کرده و بدین‌ترتیب نه‌تنها فضای بیش‌تری در عرض این پنل (مثلا برای نمایش بهتر صفحه کلید) در دسترس قرار دارد بلکه با یک انگشت می‌توان به قسمت‌های بالاتری از صفحه‌نمایش نیز دست یافت. نرخ رفرش 120 هرتزی این پنل می‌تواند در بازه 48 تا 120 هرتزی تغییر کند و بدین‌ترتیب بسته به محتوا در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. بالای این صفحه‌نمایش مثل قبل دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی f/2.2 گوشی قرار دارد که از فیلم‌برداری 4K‌ و لرزه‌گیر EIS پشتیبانی می‌کند اما از فوکوس خودکار در آن خبری نیست.

در صفحه نمایش 7.6 اینچی داخلی نیز، مثل صفحه‌‌نمایش خارجی با تغییر وضوح نسبت به نسل قبلی روبرو می شویم و رزولوشن آن از 1768×2208 پیکسل به 1812×2176 پیکسل تغییر پیدا کرده است. این پنل نیز مثل قبل از نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار است که به‌گفته سامسونگ می‌تواند در بازه 1 تا 120 هرتزی تغییر کند. نمایش محتوای +HDR10 نیز از جمله امکانات دیگر این پنل به‌حساب می‌آید. سنسور اثر انگشت در این صفحه‌نمایش و البته صفحه‌نمایش خارجی جایی نداشته و این حسگر مثل قبل در کناره دستگاه قرار دارد. این پنل مثل مدل سال گذشته از قلم S Pen پشتیبانی کرده و در لیست لوازم جانبی آن نیز قابی برای قرار گرفتن قلم دیده می‌شود.

دوربین Galaxy Z Fold4 کیفیت خوبی دارد؟

دوربین اصلی دستگاه مانند نسل قبل به OIS‌ یا لرزه‌گیر اپتکیال مجهز است و گشودگی دیافراگم لنز مقابل آن نیز f/1.8 است اما وضوح آن از 12 به 50 مگاپیکسل ارتقاء یافته است. وضوح دوربین تله‌فتو کم‌‌تر شده و به 10 مگاپیکسل رسیده اما با افزایش فاصله کانونی لنز، تصویری معادل 3 برابر زوم اپتیکال (در مقایسه با دو برابر زوم اپتیکال در Fold3) ارائه می‌کند. OIS و f/2.4 در این دوربین تغییری نسبت به قبل نداشته‌اند. دوربین سوم یک 12 مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2 است که ظاهرا تفاوتی نسبت به قبل نداشته و همچنان از فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)
جستجوی بیشتر درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین - معایب و مزایا گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 تک سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین

ارسال نظر