ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.4
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.8
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.9
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.0
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ گوشی پرفروش سامسونگ + قیمت مناسب + طراحی زیبا + عملکرد دوربین در حد خوب
معایب
- عملکرد سخت افزاری متوسط - حذف آداپتور از جعبه گوشی‌ - کیفیت بلندگو معمولی - هنگ کردن و داغ کردن گوشی در برخی مواقع
سامسونگ گلکسی ای14 محبوب‌ترین گوشی شرکت سامسونگ در بازار موبایل کشورمان است. اغلب آن‌هایی که سراغ گلکسی A14 سامسونگ رفتند، از خریدشان راضی بودند و آن را بهترین انتخاب در رنج گوشی‌های اقتصادی معرفی می‌کنند. این وسط خسیس‌بازی‌های سامسونگ صدای یک‌سری از خریداران درآورده است. حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سامسونگ باعث می‌شود خود‌به‌خود خرج جدیدی تراشیده شود.

گلکسی A14 با تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک راهی بازار شده است. تراشه‌ای که در یک سری آیتم‌ها باعث برتری آن نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی A13 می‌شود، اما همین تراشه ۱۲ نانومتری بخشی از خریداران A14 را راضی نمی‌کند.

بررسی طراحی گوشی سامسونگ گلکسی ای14

طراحی Galaxy A14 در نگاه اول همانی‌ست که در A14 5G نیز دیده‌ایم و حاشیه‌های ضخیم دورتادور صفحه‌نمایش، بریدگی V شکل دوربین سلفی و لنزهای سه‌گانه مجزای دوربین در این گوشی نیز تکرار شده‌اند. یک تفاوت ظریف اما این دو گوشی را هم مجزا می‌کند؛ جایی‌که برخلاف سطح صاف و ساده نسخه فایوجی، الگویی متشکل از خطوط موازی عمودی در بخش پشتی این گوشی به‌چشم می‌‌خورد که در هر چهار رنگ مشکی، سبز، نقره‌ای و رنگی که قرمز تیره خوانده شده حضور دارد. A14 4G از ابعاد 9.1×78×167.7 میلی‌متری برخوردار است و 201 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش گوشی کیفیت خوبی دارد؟

صفحه‌نمایش گوشی در نگاه اول تغییری نکرده و همان 6.6 اینچی PLS LCD سابق با وضوح 1080×2408 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس در نسبت 20:9) بوده که در نسخه 5G نیز دیده بودیم در این‌جا البته از نرخ رفرش 90 هرتزی صرفنظر شده و سرعت به‌روزرسانی صفحه طبق انتظار از یک گوشی ارزان‌قیمت همان 60 هرتز استاندارد است. بالای صفحه‌نمایش به یک دوربین سلفی ساده 13 مگاپیکسلی با f/2.0 بر می‌خوریم و در کناره دستگاه نیز سنسور اثر انگشت جای دارد.

کیفیت فیلمبرداری با این گوشی

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی با f/1.8 و فیلم‌برداری فول اچ‌دی ظاهرا تغییری نسبت به ورژن 5G نکرده و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز سر جای خود است. یک تغییر مثبت در این میان حذف سنسور تزییتی عمق میدان و جایگزینی آن با یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2 است.

عملکرد سخت افزاری گوشی در چه حدی است؟

پردازش در این گوشی با پروسسور Helio G80 شرکت مدیاتک انجام می‌شود که به 2 هسته 2.0 گیگاهرتزی A75 و 6 هسته 1.8 گیگاهرتزی A55 همراه با گرافیک دو هسته‌ای Mali-G52 مجهز شده است. این پروسسور جدا از امکانات پردازشی و گرافیکی ضعیف‌تر نسبت به چیپ‌ست Dimensity 700 حاضر در A14 5G، از نظر مصرف انرژی نیز با تغییر لیتوگرافی از 7 به 12 نانومتر جایگاه پایین‌تری داشته و با توجه به ثابت ماندن اندازه صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری احتمالا دوام باتری ضعیف‌تری خواهد داشت. حافظه رم گوشی از 4 گیگابایت در نسخه 5G‌ به 6 گیگابایت ارتقاء یافته و حافظه داخلی قابل ارتقاء (تا 1 ترابایت دیگر از طیق درگاه microSD) آن نیز 128 گیگابایت است.

بررسی باتری گوشی سامسونگ گلکسی ای14

باتری گوشی همچنان از ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است که به‌گفته سامسونگ در مرور اینترنت در هر دو حالت وای‌فای و LTE تا 21 ساعت دوام دارد و با یک بار شارژ امکان 20 ساعت نمایش ویدئو، 96 ساعت پخش موزیک و 52 ساعت مکالمه در شبکه 4G LTE را خواهد داشت. سامسونگ اشاره‌ای به توان شارژر مورد پشتیبانی این گوشی نکرده اما برخی منابع از حداکثر توان 10 واتی در این زمینه سخن به میان آورده‌اند.

A14 4G همانطور که از نام آن مشخص است از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند و حداکثر سرعت تبادلات اطلاعات بر بستر دیتا در آن در شبکه 4G LTE صورت می‌پذیرد. وای‌فای ac دو باند، بلوتوث 5.1، مسیریاب‌های ماهواره‌ای تک فرکانس و NFC دیگر مشخصات ارتباطی این گوشی را تشکیل می‌دهند و حفره 3.5 میلی‌متری اتصال هدست نیز در لیست گزینه‌های سخت‌افزاری آن دیده می‌شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)
جستجوی بیشتر درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - معایب و مزایا گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

ارسال نظر