ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.6
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.5
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.1
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.4
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی زیبا + پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم + پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع Quick Charge ۴ + دوربین قدرتمند + مجهز به صفحه نمایش دوم + پردازنده قدرتمند ویژه گیمینگ
معایب
- فاقد پشتیبانی از کارت حافظه - فاقد آداپتور شارژر - گران قیمت - وزن زیاد
شیائومی می 11 اولترا یکی از پرچم‌داران بسیار خوب شرکت شیایومی در بازار موبایل کشورمان می باشد. این گوشی که در ۲۹ مارچ ۲۰۲۱ رونمایی شد، یکی از خاص‌ترین و بهترین گوشی‌های اندرویدی سال 2021 میلادی به حساب می آمد.

طراحی شیائومی می 11 اولترا

بررسی طراحی شیائومی می 11 اولترا

شیائومی می 11 اولترا از طراحی خاصی بهره می برد و یکی از اولین گوشی‌های اندرویدی بود که از یک پنل پشتی یعنی دوربین آن کل عرض گوشی را در بر می گیرد. همچنین جنس قاب پشتی گوشی از جنس سرامیک است که مقاومت بیشتر نسبت به شیشه دارد. اما به دلیل استفاده از سرامیک، جای اثر انگشت بیشتری بروی بدنه باقی می ماند، اما پاک کردن راحتی‌تری نسبت به شیشه دارد. دور بدنه گوشی از آلومینیوم استفاده شده، و در کنار لنزهای سه گانه گوشی، یک نمایشگر کوچک قرار دارد. طراحی جلوی گوشی نیز بسیار زیبا است. صفحه نمایش، 91.4 درصد پنل جلو را به خود اختصاص داده که فوق العاده کم حاشیه می باشد. دوربین سلفی نیز در بالا سمت چپ و توی پانچ هول قرار گرفته است. این گوشی گواهی آی‌پی 68 نیز دارد که ضد آب و ضد گرد و غبار نیز می باشد. در کل طراحی این گوشی بسیار جذاب است و سنگینی وزن آن نیز در بین پرچم‌دارانی مثل ایفون و سامسونگ نیز مرسوم می باشد.

صفحه نمایش شیائومی می 11 اولترا

می یازده اولترا از پنل امولد ۶.۸۱ با پشتیبانی از دالبی ویژن و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ بهره می برد که به یکی از بهترین صفحه نمایش در بین گوشی‌های پرچم‌دار مجهز است و در مقایسه با اس21 اولترا سامسونگ، از صفحه نمایش، تقریباً بهتر برخوردار است.

باتری گوشی شیائومی می 11 اولترا

باتری لیتیوم‌پلیمر این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد که دارای قابلیت قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷ و قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Reverse wireless charging ۱۰W) پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع Quick Charge ۴ وات، شارژ سریع بی‌سیم با توان ۶۷ واتی بهره می برد. شارژ صفر تا صد درصدی باتری این گوشی نیز تنها 36 دقیقه زمان می برد که فوق العاده مزیت خوبی محسوب می شود. نکته منفی این قسمت نداشتن آداپتور شارژر همراه گوشی است که ممکن است برای برخی دلسرد کننده باشد.

mi 11 ultra camera

دوربین گوشی شیائومی می 11 اولترا

این گوشی در زمان رونمایی، لقب بزرگترین سنسور دوربین اسمارتفون‌ها را به یدک می کشید، سنسوری که 89 صدم اینچ یعنی چیزی نزدیک به 1 اینچ می باشد که به همین دلیل از ویژگی‌های جالبی برخوردار است. اولین مزیت کیفیت عکس بسیار بالا در کنار نمایش رنگ طبیعی و فوق العاده باکیفیتی ارائه می دهد. همچنین عکاسی در شب، به دلیل جذب نور بیشتر در لنز بزرگتر، کیفیت عکس خوب با نویز کمتری، ارائه می دهد.

اما نکته منفی اینجاست که به دلیل سایز بزرگ سنسور، کمی عملکرد در عکاسی با فوکس برای شما مشکل ساز خواهد بود.

بررسی سخت افزار گوشی شیائومی می 11 اولترا

Qualcomm SM۸۳۵۰ Snapdragon ۸۸۸ ۵G در بخش چیپست این گوشی مانند یک هیولا عمل می کند و بازی‌ها را با بهترین کیفیت گرافیکی اجرا می کند. اما نکته منفی آن، داغ کردن گوشی در قسمت صفحه نمایش هنگام بازی و شارژ شدن است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 3 dislike 0
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸.۴×۷۴.۶×۱۶۴.۳ میلیمتر
وزن ۲۳۴ گرم
ساختار بدنه قاب جلویی از جنس شیشه قاب پشتی از جنس سرامیک فریم از جنس آلومینیوم
نوع پردازنده تراشه Qualcomm SM۸۳۵۰ Snapdragon ۸۸۸ ۵G Chipset - پردازنده‌ی مرکزی ۱x Kryo ۶۸۰ + ۳x Kryo ۶۸۰ + ۴x Kryo ۶۸۰
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۸۴ - ۲.۴۲ - ۱.۸ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۵۱۲ گیگابایت
مقدار RAM رَم ۱۲ گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش AMOLED
اندازه ۶.۸۱ اينچ
رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰
تراکم پيکسلي ۵۱۵ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۱.۴ - نسبت تصویر ۲۰:۹ - محافظت Corning Gorilla Glass Victus - نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز حداکثر روشنایی ۱۷۰۰ نیت (شمع در متر مربع)
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي GPRS NFC Infrared QZSS Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۲ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي A-GPS GLONASS Beidou|BDS GALILEO Quasi-Zenith|QZSS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۲.۰
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فلش Dual LED
فيلمبرداري رزولوشن ۳۲۴۰ × ۷۶۸۰ و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه (۸k@۲۴FPS) رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۶۰FPS) رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۱۹۲۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۹۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۲۴۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۱۲۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۶۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای سه حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۴۸+۴۸ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۰، فاصله کانونی لنز ۲۴ میلی‌متر (Focal Length ۲۴ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۴ میکرومتر (۱.۴µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۱۲ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۱۲ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) و Laser AF - حسگر دوم از نوع پریسکوپ تله‌فوتو (Periscope Telephoto) با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۴.۱، فاصله کانونی لنز ۱۲۰ میلی‌متر (Focal Length ۱۲۰mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۰ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) و همراه با زوم اپتیکال ۵ برابر (۵x optical zoom) - حسگر سوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۱۲ میلی‌متر (Focal Length ۱۲mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۰ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و زاویه دید ۱۲۸ درجه قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار صفحه‌نمایش ۱.۱ اینچ از نوع AMOLED در قسمت پشتی برای ثبت تصاویر سلفی توسط دوربین اصلی (دوربین پشت گوشی)
دوربين سلفي دارای حسگری با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۲۷ میلی‌متر (Focal Length ۲۷ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۴ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۴ Inch) فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۶۰FPS) رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۱۲۰FPS) gyro-EIS
سيستم عامل Android ۱۱
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (Gyro) طیف رنگ (Color Spectrum) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۶۷ وات پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم با توان ۶۷ واتی قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Reverse wireless charging ۱۰W) پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع Quick Charge ۴+ شارژ صفر تا صد درصدی در مدت زمان ۳۶ دقیقه
ساير قابليت‌ها پک چین رام گلوبال
پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مقاوم در برابر آب دارای بدنه مقاوم مناسب عکاسی فبلت مناسب عکاسی سلفی مناسب بازی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13R Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایت - پک چین رام گلوبال
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین - معایب و مزایا گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین

ارسال نظر