ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

محصولات مرتبط با گوشی آنر :
مشاهده لیست قیمت
نظر مردم درباره گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.1
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.0
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی زیبا + پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم + صفحه نمایش خوب + کیفیت دوربین عکاسی خوب
معایب
- داغ کردن گوشی - تراشه متوسط - گران قیمت - وزن زیاد
آنر مجیک ۴ پرو در کنار نسخه اولتیمیت ، جدیدترین پرچم‌دار شرکت آنر می باشد. یک گوشی فوق العاده خفن همراه با پردازنده اسنپدراگون نسل یک! این اسمارتفون با پنج رنگ بسیار زیبا و با گارانتی ماهه مدیا پردازش در بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور عرضه می شود. اما جدیدترین گوشی آنر چه ویژگی‌هایی دارد؟ نظر مردم درباره این گوشی چیست؟

Magic4 Pro unbox

طراحی گوشی آنر مجیک 4 پرو

قاب جلو و پشتی این گوشی از جنس شیشه و همچنین به فریم از جنس آلومینیوم مجهز شده است. طراحی پشت گوشی را نمی توانیم بسیار عالی توصیف کنیم، این نوع طراحی قاب دوربین که بشکل دایره ای بزرگ قرار داده شده است طرفداران زیادی ندارد. اما جنس و طراحی مینیمال گوشی، حس شیکی و مدرن بودن را منتقل می کند.

Magic4 Pro colors

در کنار رنگ یشمی، این گوشی با چهار رنگ مشکی، سفید، طلایی و نارنجی به بازار عرضه می شود که همگی از زیبایی خاصی برخوردار هستند. در کنار طراحی بسیار شیک، یک ایرادی بزرگ در بدنه این گوشی استفاده نکردن از گوریلا گلس و نصب محافظ اختصاصی آنر بروی این گوشی است که ممکن است مقاومت کمتری نسبت به گوریلا گلس داشته باشد. در بخش طراحی امتیاز بسیار خوب را به این گوشی می دهیم، که البته به دلیل استفاده از متریال باکیفیت این مقداری وزن این گوشی در مقایسه با رقبا سنگین تر است.

بررسی صفحه نمایش آنر مجیک 4 پرو

آنر از پنل 6.81 اینچی LTPO OLED در این مدل استفاده کرده است که رزولوشن ۱۳۱۲×۲۸۴۸ با تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل بر اینچ ارائه می دهد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می توان به نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت (nits) آن اشاره کرد. البته نقطه ضعف آن نیز استفاده نشده از گوریلاگلس است و در برای محافظ از این صفحه نمایش از سیلیکات آلومینیوم استفاده شده است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش بسیار مناسب ارزیابی می شود، رنگ‌های بی‌نظیر و دقیق در کنار ساپورت HDR10+ کیفیت تصویر بهتری را نیز ارائه می دهند. اما متاسفانه به دلیل خمیده بودن صفحه نمایش در لبه‌های گوشی، مشکل تغییر دقت رنگ مشاهده می شود، که ممکن است این موضوع برای برخی اذیت کننده باشد.

بررسی بلندگوهای آنر مجیک 4 پرو

این اسمارتفون از دو اسپیکر استریو به همراه یک Echo Chamber استفاده می کند که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. صدای میانه و Bass کیفیت بسیار خوبی دارند و در این بخش آنر خوب عمل کرده است.

عکس Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ Chipset

بررسی سخت افزار آنر مجیک 4 پرو

این گوشی مانند اکثر گوشی‌های پرچم‌دار از چیپست Qualcomm Snapdragon ۸ نسل یک استفاده می کند که در برخی بنچماکرها رتبه پایینی را به این چیپست داده اند. عملکرد این چیپست در پردازش‌های سنگین تقریباً به زیر 40 درصد می رسد که بسیار زیادی به حساب می آید و در کل می توان گفت که چیپست متوسطی می باشد.

بررسی باتری آنر مجیک 4 پرو

مجیک 4 پرو باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع با توان ۱۰۰ وات و پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم با توان ۱۰۰ واتی در کنار قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Power Bank/Reverse Wireless Charging) با توان ۵ وات بهره می برد. ظرفیت این باتری مناسب است اما بخش دلسرد کننده این باتری عملکرد آن است که فقط می‌تواند تا 82 ساعت در حالت استندبای دوام بیاورد که در مقایسه با محصولات مشابه عملکرد خوبی نیست! در استفاده متوسط روزانه از این گوشی، شارژ باتری تقریباً تا 10 ساعت دوام می آورد که این رقم نشان دهنده آن است که شارژ باتری به یک روز کامل نمی رسد. البته مزیت این گوشی در بخش باتری استفاده از آداپتور بسیار خوب 100 واتی آن است که می تواند 0 تا 100 درصد را در نیم ساعت شارژ کند.

گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 2 dislike 1
پرفروش ترین تبلت بازار در بهار امسال
ارزانترین لندکروز دبی (لیست قیمت سال 2024 به تومان)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۹.۱×۷۴.۷×۱۶۳.۶ میلیمتر
وزن ۲۰۹ گرم
ساختار بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه / فریم از جنس آلومینیوم / مقاوم در برابر آب (پشتیبانی از استاندارد IP۶۸ مقاوم در عمق ۱.۵ متری آب و مدت زمان ۳۰ دقیقه)
نوع پردازنده تراشه Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ Chipset - پردازنده‌ی مرکزی ۱x Cortex-X۲ + ۳x Cortex-A۷۱۰ + ۴x Cortex-A۵۱۰
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۱.۸ - ۲.۵ - ۳.۰ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم هشت گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي عدم پشتیبانی
صفحه نمايش LTPO OLED
اندازه ۶.۸۱ اينچ
رزولوشن ۱۳۱۲×۲۸۴۸
تراکم پيکسلي ۴۶۰ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۳ - نسبت تصویر ۱۹.۵:۹
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي NFC Infrared Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۲ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۳.۱
دوربين ۵۰ مگاپيکسل
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰FPS) /
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای ۳ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۵۰+۶۴ مگاپیکسل، سنسور TOF ۳D و سنسور Flicker - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focal Length ۲۳ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۵۶ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۵۶ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF، Laser AF / - حسگر دوم از نوع پریسکوپ تله‌فوتو (Periscope Telephoto) با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۳.۵، فاصله کانونی لنز ۹۰ میلی‌متر (Focal Length ۹۰mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۰ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF و همراه با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر (۳.۵x optical zoom) / - حسگر سوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، سایز سنسور ۱/۲.۵ اینچ (Sensor Size ۱/۲.۵ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک و زاویه دید ۱۲۲ درجه / قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
دوربين سلفي دارای حسگری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۲۲ میکرومتر (۱.۲۲µm Pixel Size) و زاویه دید ۱۰۰ درجه / - حسگر TOF ۳D فیلمبرداری: رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۲
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (Gyro) طیف رنگ (Color Spectrum) تشخیص چهره بیومتریک (Face ID) اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با توان ۱۰۰ وات / پشتیانی از شارژ سریع بی‌سیم با توان ۱۰۰ واتی / قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر (Power Bank/Reverse Wireless Charging) با توان ۵ وات
ساير قابليت‌ها صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز / صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت (nits) / دوربین قدرتمند / پردازنده قدرتمند / پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل - رابط کاربری Magic UI ۶
اقلام همراه گوشي دفترچه‌ راهنما شارژر
پردازنده گرافیکی Adreno ۷۳۰ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مقاوم در برابر آب مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی مناسب بازی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل آنر مدل X7b دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل آنر مدل X9b دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل آنر مدل X8a دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل آنر مدل X9a دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل آنر مدل 90 دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه - معایب و مزایا گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل آنر مدل Magic4 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه هدیه

ارسال نظر