ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال
مجموع امتیاز کاربران : عالی+
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.3
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.1
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.1
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ طراحی بسیار زیبا + باتری خوبی دارد + سیستم عامل بروز + رم شش گیگابایت + صفحه نمایش بسیار خوب
معایب
- دوربین متوسط - جنس بدنه متوسط - عدم پشتیبانی از فایوجی
گوشی پوکو M5s، که در ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ رونمایی شد، یکی از گوشی‌های زیبا و جذاب و همینطور میان رده بازار موبایل کشورمان می باشد. اما این گوشی بسیار زیبا ارزش خرید دارد؟ Poco M5s چه ویژگی‌هایی دارد؟ رقبای پوکو ام فایو اس چه گوشی‌هایی هستند؟

امکانات Poco M5s

بررسی طراحی گوشی پوکو M5s

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شده، این گوشی ظاهر بسیار جذابی دارد، اسمارتفون تقریباً بالاتر از یک گوشی میان رده نشان می دهد و از نظر ظاهر و طراحی، این گوشی نسبت به خیلی از رقبای هم قیمت خود، یک سر و گردن بالاتر است. بدنه و قاب پشتی دستگاه از پلاستیک ساخته شده است، فریم دستگاه نیز پلاستیکی است و جای اثر انگشت و لک بروی این قاب نمی ماند و این موضوع یک مزیت بسیار خوب برای این گوشی به حساب می آید. در قسمت قاب پشتی، شیائومی یک خمیدی نرمی را برای این گوشی طراحی کرده است که با وزن ۱۷۸ گرمی و ضخامت 8.3 میلی‌متری، در کل می توانیم بگوییم Poco M5s، یک گوشی خوش دست با طراحی زیبایی می باشد.

صفحه نمایش Poco M5s

در بخش صفحه نمایش نیز، همانند بخش طراحی، Poco M5s از صفحه بسیار خوبی بهره می برد. صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی با پنل امولد که رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ با تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ ارائه می دهد، یک نکته منفی دارد و آن هم نرخ پایین نوسازی این صفحه نمایش روی 60 هرتز می باشد، این در حالی است که در گوشی‌های جدید، نرخ نوسازی روی 90 هرتز می باشد.

نمایش رنگ در این صفحه نمایش فوق العاده زیباست، صفحه نمایش از شفافیت خوبی برخوردار است و روشنایی خیلی خوبی نیز دارد.

بررسی باتری Poco M5s

باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ وات را دارد که می تواند در مدت زمان ۳۰ دقیقه تا 64 درصد باتری را شارژ نماید. عملکرد باتری این گوشی فوق العاده‌ ست و در استفاده های معمولی تا دو روز شارژ و در استفاده های سنگین تا دو روز شارژ این باتری دوام می آورد.

بررسی اسپیکرهای Poco M5s

دو اسپیکر برای این گوشی در نظر گرفته شده است، یک اسپیکر در پایین گوشی و دومی در بالای گوشی که خروجی صدای مخاطب، نقش اسپیکر را نیز بازی می کند. عملکرد و خروجی صدای این گوشی بسیار خوب است و بالانس و جزئیات صدای خیلی خوبی را ارائه می دهد که برای گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم بسیار مناسب است.

بررسی سخت افزار Poco M5s

در بخش سخت افزار، پوکو برای این گوشی از چیپست Mediatek Helio G۹۵ استفاده کرده است. جی95 را می توان یک تراشه گیمینگ برای گوشی های اقتصادی معرفی کرد که نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین را از این چیپست داشته باشید، اما در حد متوسطی می تواند از پس خیلی از بازی‌ها برآید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 17 dislike 2
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۸.۳×۷۴.۵×۱۶۰.۵ میلیمتر
وزن ۱۷۸.۸ گرم
نوع پردازنده Mediatek Helio G۹۵ Chipset
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۰۵ گيگاهرتز
حافظه داخلي ۱۲۸ گیگابایت
مقدار RAM رَم شش گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي UFS ۲.۲
صفحه نمايش AMOLED
اندازه ۶.۴۳ اينچ
شبکه هاي ارتباطي NFC Wi-Fi بلوتوث رادیو
فن‌آوري‌هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G
بلوتوث ۵.۰ A۲DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي A-GPS BDS GALILEO GLONASS
دوربين ۶۴ مگاپيکسل
فلش LED
فيلمبرداري رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰FPS) رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۹۶۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين دارای چهار حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴+۸+۲+۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۸، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۷ میکرومتر (۰.۷µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۱.۹۷ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۹۷ Inch)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF - حسگر دوم از نوع فوق‌عریض (ultrawide) با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۴.۰ اینچ (Sensor Size ۱/۴.۰ Inch) و زاویه دید ۱۱۸ درجه - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ -حسگر چهارم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
دوربين سلفي دارای حسگری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض (Wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)، سایز سنسور ۱/۳.۰۶ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۰۶ Inch) فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰FPS)
سيستم عامل Android ۱۲
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted) ژیروسکوپ (Gyro) شتاب‌سنج (Accelerometer) قطب‌نما (Compass) مجاورت (Proximity)
مشخصات باتري باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۳۳ وات شارژر ۰-۶۴% در مدت زمان ۳۰ دقیقه
ساير قابليت‌ها رابط کاربری MIUI ۱۳
اقلام همراه گوشي تبدیل USB Type-C به USB دفترچه‌ راهنما شارژر
پردازنده گرافیکی Mali-G۷۶ MC۴ GPU
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13R Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 16 گیگابایت - پک چین رام گلوبال
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال - معایب و مزایا گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

ارسال نظر