ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

محصولات مرتبط با جارو شارژی :
مشاهده لیست قیمت
نظر مردم درباره جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425
مجموع امتیاز کاربران : خوب
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
مزایا
+ قدرت مکش بالا + محبوب ترین جارو شارژی دیجی کالا + طراحی خوب + کارآمد + شارژ بی سیم + ساخت و بدنه عالی + شستشوی راحت
معایب
- صدای زیاد - شارژ شدن طولانی
برند بلک اند دکر در عرصه تولید وسایل و ابزارهای صنعتی و البته خانگی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و از پیشکسوتان این زمینه می باشد. جارو شارژی بلک اند دکر مدل pv1425 با توان مصرفی 32 وات و البته فشار مکش 570 mm/Water بسیار قوی عمل کرده و تا حد زیادی نیاز ما به جاروبرقی را کاهش می دهد. البته ناگفته نماند که دو نوع جارو شارژی از لحاظ عملکرد وجود دارد: جارو شارژی های غلطکی و یا چرخشی و همچنین جارو شارژی های مکشی. جارو شارژی بلک اند دکر pa1425 از نوع جاروشارژی مکشی دستی می باشد که در زیر به ویژگی های آن به صورت مفصل خواهیم پرداخت:

میزان شارژ دهی باتری این جارو شارژی حدود 10 دقیقه است. در نگاه اول و بررسی اولیه ممکن است این مدت زمان، بسیار کم به نظر برسد که البته اینطور نیز می باشد. اما دقت به چند نکته بسیار حائز اهمیت است. اول اینکه توان 32 واتی، فشار مکش 570 میلی متر/ آب و همچنین جریان هوای 960 لیتر در دقیقه، نشان از قدرت بسیار زیاد این جاروبرقی برای مکش هر نوع گرد و غبار، جرم و حتی اجسام سنگین تری همچون میخ و پیچ نیز می باشد. پس اگرچه میزان شارژ دهی کم است اما قدرت بیشتر، این منقطه ضعف را پوشش خواهد داد و حتی موجب صرفه جویی در زمان نیز می شود. نکته دوم اینکه نوع باتری و ساختار آن به گونه ایست که این مدت زمان شارژدهی را حتی بعد از بار ها و بارها شارژ کردن، نگه خواهد داشت و کم نخواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به وب سایت خود محصول مراجعه فرمایید.

اگرچه ممکن است جارو شارژی های مکشی در جمع آوری گرد و غبار بسیار بهتر از جارو شارژی های چرخشی عمل کنند اما جاروشارژی های چرخشی نیز در جمع آوری مو و پرز های چسپنده، بهتر عمل خواهند کرد. البته این جارو شارژی با قدرت فوق العاده مکش خود، در این مورد نیز خوب عمل کرده و تقریبا با جارو شارژ های چرخشی برابری می کند و به نوعی یک تیر و دو نشان است. کفیست قدرت مکش و جریان هوای مکشی را بررسی بفرمایید تا به این مسئله مهم پی ببرید.

در مورد دستگاه های شارژی ، میزان شارژ دهی باتری و طول عمر متوسط آن بسیار مورد توجه است. باتری جارو شارژی بلک اند دکر، لیتیوم یونی یا به اصطلاح Li-ion است. باتری های لیتیوم یونی را از آن جهت که طول عمر بیشتری دارند و اغلب قادرند تا 1300 بار شارژ شوند، در لپ تاپ ها و گوشی های موبایل مدرن امروزی به کار می برند. اما اینبار شرکت بلک اند دکر، این باتری را در جارو شارژی مدل pv1425 به کار برده است. مدت زمان لازم برای شارژ شدن این جاروشارژی را حدود 16 ساعت می باشد. این مدت زمان بیشتر از جارو شارژی های پیشرفته امروزی است و این به نوعی نقطه ضعف محسوب می شود.

میزان صدای تولیدی دستگاه در زمان کارکرد بسیار کم بوده و حدود 63 دسی بل است. اغلب جارو شارژی های مکشی بسیار پر سر و صدا هستند. اما این مورد به نسبت دیگر همتا های خود، صدای کمتری را تولید می کند.

در بسیاری از وب سایت ها این جارو شارژ یبک اند دکر pv1425 را جارو خودرو معرفی کرده اند. این نکته حائز اهمیت است. قدرت مکش فوق العاده، قابلیت انعطاف لوله مکش و چرخش آن، ظرفیت 500 میلی لیتری، مدت زمان شارژدهی کم، حجم فضای آشغالی بسیار کم به دلیل خم شدن، همگی این جارو شارژی را برای خودرو و تمیز کردن خودرو بسیار مناسب کرده اند. هرچند که برای داخل خودرو بسیار مناسب است، اما برای منزل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مشخصات دیگر این دستگاه در قسمت ویژگی ها و مشخصات درج شده است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 4 dislike 2
پرفروش ترین تبلت بازار در بهار امسال
ارزانترین لندکروز دبی (لیست قیمت سال 2024 به تومان)

مشخصات محصول

ابعاد 282x188x156 میلی‌متر
وزن 2.2کیلوگرم
قابلیت نصب بر روی دیوار دارد
نوع جارو دستی
قدرت موتور 32 وات
نوع باتری شارژی
ولتاژ باتری 14.4ولت
میزان شارژدهی باتری 10 دقیقه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه 16 ساعت
نشانگر شارژ باتری کم دارد
محدوده میزان شارژدهی باتری 5 تا 10دقیقه
فیلتر قابل شست و شو دارد
گنجایش مخزن 0.5لیتر
سایر مشخصات سیستم تمیز کننده فیلتر از گرد و غبار - قابلیت نصب شارژر در ارتفاع - سری قابل تنظیم برای مکان‌های غیر قابل دسترس - محفظه دستگاه جهت ذخیره کردن برس جانبی
EN Black And Decker PV1425 Chargeable Vacuum Cleaner
اقلام همراه دو سری الحاقی جهت نظافت مبلمان و گوشه های باریک
نوع اتصال به منبع تغذیه بی‌سیم
امکان جداشدن از بدنه بدون دسته بلند
میزان جریان هوا 960 لیتر در دقیقه
لیست مقایسه‌های جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW-B5
بررسی جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY
بررسی جارو شارژی درما مدل dx700s
نظرات خریداران جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 - معایب و مزایا جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425 (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1425

ارسال نظر
آفاق یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
ببخشید پرزو مو را جمع میکنه از روی سرامیک
پاسخ