ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.8
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.8
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.9
بررسی نهایی
خوب
نتیجه آنالیز سیستم ما از این محصول : این محصول ویژگی های خوبی دارد و همچنین قیمت مناسبی دارد، برای خرید و انتخاب این محصول باید به مشخصات، خواسته های خودتان و توانایی های محصول دقت نمایید.
مزایا
+ کیفیت ساخت و طراحی خوب + سایز مناسب و جادار + خدمات پس از فروش مناسب + قیمت مناسب + کم مصرف ++A + ایرانی بودن
معایب
- کیفیت متوسط بدنه
یخچال فریزر بالا پایین 14 فوت امرسان مدل TFH14T یکی از محصولات ساده و کم مصرف امرسان است که در بین مشتریان طرفداران زیادی دارد.

این محصول یکی از پرفروش ترین یخچال فریزرهای ایرانی بازار خرید آنلاین کشور می باشد.

اگر به دنبال یک یخچال فریزر جادار، کاربردی، مناسب خانواده‌های کم جمعیت و مقرون به صرفه می‌گردید، پیشنهاد ما به شما یخچال فریزر بالا پایین 14 فوت امرسان مدل TFH14T است. یخچال فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T، با تکنولوژی انجماد سریع و به دلیل قیمت مناسب و طراحی ساده و زیبا، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید یک یخچال کاربردی و ماندگار است.

یخچال فریزر امرسان با گنجایش 14 فوت و با ظرفیت 293 لیتر که از این حجم 223 لیتر مختص محفظه‌ی یخچال و 70 لیتر ویژه محفظه‌ی فریزر است، انتخاب مناسبی برای شماست بنابراین اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک اما جادار می‌گردید، این یخچال را در لیست انتخابی خود قرار دهید. این یخچال با ارتفاع 162.5 سانتی‌متر، عمق 60 سامتی‌متر و عرض 67.5 سانتی‌متر در هر آشپرخانه‌ای و با هر متراژی به راحتی جا می‌شود. یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T حدود 69 کیلو وزن دارد و فرآیند جا‌به‌جایی آن خیلی سخت نخواهد‌بود بنابراین می‌توانید خیلی راحت و سریع یخچال را جا‌به‌جا کنید و نگران قرار‌دادن یخچال روی سطوح شیب‌دار نباشید.

این یخچال مصرف انرژی پایینی دارد و توانسته‌است برچسب مصرف انرژی رده‌ی A را دریافت کند و این به معنای پایین بودن مصرف انرژی آن است علاوه بر آن این یخچال، باز ماندن در را با اخطار به شما اطلاع می‌دهد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. بنابراین یخچال فریزر بالا پایین 14 فوت امرسان مدل TFH14T از دو جانب یخچالی اقتصادی محسوب می‌شود هم از لحاط قیمت اولیه آن در بازار و هم مصرف پایین انرژی آن که مانع از شوکه شدن شما هنگام مواجهه با قیمت سرسام‌آور قبض برق خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌هایی که شرکت امرسان در ساخت این نوع یخچال فریزر بکار برده‌است انجماد سریع آن است. انجماد سریع به این معناست که در این روش، دمای مواد غذایی در کمتر از 2 ساعت از منطقه بحرانی عبور می‌کند. در این روش از طریق افزایش سرعت هوای سرد عبوری از روی مواد غذایی (تونل انجماد)، حرارت به سرعت از محصول گرفته‌شده و دمای آن در مدت 2 ساعت از 0 درجه به -5 درجه می‌رسد. و تا -30 درجه ادامه دارد. این ویژگی برای مواد غذایی پروتئینی مانند گوشت مرغ و ماهی که در مدت زمان کوتاهی ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند بسیار مفید است. بنابراین گول ظاهر ساده یخچال فریزر بالا پایین 14 فوت امرسان مدل TFH14T را نخورید و به عملکرد آن ایمان داشته باشید.

از جزییات طراحی آن می توان به کاربردی بودن فضای داخلی آن پی برد. در قسمت یخچال، 4 طبقه‌ی اصلی با ارتفاع مناسب بین هر طبقه برای نگهداری مواد غذایی، 4 طبقه‌ روی در برای نگه‌داری انواع بطری‌های نوشیدنی و ظرف سس‌ها و تخم‌مرغ و یک کشو برای نگه‌داری میوه و سبزی‌جات تازه تعبیه شده‌است. بدنه‌ی این طراحی یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T از جنس ورقه‌فولادی است و در 3 رنگ سفید، سفید چرمی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این سه رنگ جز پرکاربرد‌ترین رنگ‌ها هستند به گونه ای که با هر نوع دکوراسیون داخلی شما از سبک روستیک همراه با سنگ، چوب خام و چرم گرفته تا سبک اسکاندیناویایی با آن همه رنگدانه‌های شنی به راحتی ست می‌شود.

در طراحی و ساخت یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل TFH14T تلاش شده است تا علاوه بر حفظ زیبایی و سادگی آن، عملکرد و کیفیت مطلوب با بازدهی بالا حفظ شود و در کنار اهمیت دادن به نظر و سلیقه مشتری یک محصول دوستدار محیط زیست ارائه گردد. یخچال فریزر بالا پایین 14 فوت امرسان مدل TFH14T در مقابله با هم رده‌های خود چه داخلی و چه نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه بوده و به کسانی پیشنهاد می‌شود که قصد ندارند برای خرید یخچال فریزر هزینه زیادی صرف کنند و خواهان استفاده از یک یخچال فریزر ساده با عملکرد بالا و کیفیت عالی هستند.

یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 8 dislike 8
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)

مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژي A
نوع يخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
وزن 68.5کيلوگرم
گنجايش يخچال 223 ليتر
گنجايش فريز 70ليتر
گنجایش کل یخچال 293 ليتر
ارتفاع 1625 ميلي‌متر
عمق 675 ميلي‌متر
پهنا 600 ميلي‌متر
بدون برفک -
تعداد طبقات 3 عدد
تعداد طبقات درب 4عدد
تعداد کشو 1
لامپ يخچال دارد
جهت باز شدن درب به سمت راست
داراي کشو با تنظيم دما و رطوبت دارد
تعداد طبقات درب فریزر 2
جهت باز شدن درب فريزر به سمت راست
يخساز اتوماتيک (آب شهري) -
يخساز نيمه اتوماتيک (منبع آب) -
اخطار باز ماندن درب دارد
آبسردکن -
لزوم اتصال به شير آب -
ساير ويژگي‌های یخچال گنجایش 14 فوت دارای سیستم انجماد سریع
EN Emersun TFH14T Refrigerator
لیست مقایسه‌های یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7630BS - جشنواره نوروزی گلدیران
بررسی یخچال و فریزر 27 فوت رویال جنرال مدل AFLE22
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل j287
بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-2032SS
بررسی یخچال 7 فوت سینجر مدل Mini-7R
نظرات خریداران یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T - معایب و مزایا یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد یخچال و فریزر 14 فوت امرسان مدل TFH14T

ارسال نظر
غلامرضا فرح نژاد جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰
*** من یخچال خریدم در کارتن بسته بندی بوده نمایندگی کارتن را باز کرده یخچال اسیب دیده تو رفتگی داشت مشکل را به گردن مشتری انداخت.
پاسخ