ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت
عیسی آل کثیر (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۶۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

وی در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان، آقای گل رقابت‌های لیگ آزادگان ۹۴–۱۳۹۳ شد.

آل کثیر در فصل ۲۰۱۱ برای تیم استقلال اهواز به میدان می‌رفت و سپس در تیم های پیکان البدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران و صنعت نفت آبادان نیز بازی کرد.

پیوستن به پرسپولیس

در ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، آل کثیر با قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

نخستین بازی او برای پرسپولیس، در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه‌ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد.

او در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عملکرد خوبی داشت و توانست گل‌های مهمی برای تیمش بزند. پس از گلی که برابر السد زد، پیراهنش را درآورد و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران این حرکت را سانسور کرده و پخش نکرد و بعداً برخی از عوامل داخلی این سازمان، خواستار گوشزد و تذکر به آل کثیر برای انجام شادی‌های قابل پخش شدند. این موضوع تا مدتی با واکنش‌های شدید کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. کمی بعد، پس از اینکه او از شادی گل دیگری در برابر پاختاکور ازبکستان بهره برد، کنفدراسیون فوتبال آسیا او را شش ماه از حضور در میادین فوتبال محروم کرد. با وجود اینکه این سازمان این شادی گل را مصداق تحقیر نژادی دانست اما آل کثیر چنین مفهومی در شادی خود را رد کرد. در فروردین ۱۴۰۰، وی پس از گذر از دوران محرومیت ۶ ماهه خود، به میدان مسابقات بازگشت. در کل او ۱۸ بازی لیگ کشوری ایران، یک بازی جام حذفی ایران و دو بازی لیگ قهرمانان آسیا را در تیم فوتبال پرسپولیس، با این محرومیت، از دست داده‌است.

در دی ۱۴۰۰ آل‌کثیر با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و ادامه فصل را کاملاً از دست داد. او در حالی با چنین مصدومیتی روبرو شد که امید آقای گلی لیگ و بهترین گل‌زن این فصل پرسپولیس تا به هنگام مصدومیتش بود.

Issa Alekasir biography

Issa Alekasir Rajabi (Persian: عیسی آل‌کثیر, born 7 February 1990) is an Iranian footballer who plays as a striker for Persepolis in the Persian Gulf Pro League.

عیسی آل کثیر؟

like 2 dislike 1

معرفی عیسی آل کثیر

نام انگلیسی Issa Alekasir Rajabi
نام کامل عیسی آل کثیر
سال تولد 1368میلادی
قد 1.83متر
تاریخ تولد ۱۸ بهمن ۱۳۶۸ ‏
پست مهاجم
تیم فعلی سپاهان
شماره در باشگاه ٧٢
شماره در تیم ملی -
تیم ملی / ملیت Iran
محل تولد میانرود، دزفول، خوزستان

هم باشگاهی‌ها