ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت
کارلوس هنریکه کازمیرو، بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی برزیل بازی می‌کند.

کازمیرو در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از سائو پائولو به رئال مادرید کاستیا پیوست و در طول این مدت در ۱۵ بازی برای رئال مادرید کاستیا به میدان رفت و در ماه آوریل و در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس برای تیم اصلی نیز بازی کرد. کازمیرو به صورت قرضی به رئال مادرید رفته بود اما در تابستان ۲۰۱۴ با قراردادی دائمی به رئال مادرید پیوست. کازمیرو عملکرد درخشانی در بازی‌های پیش فصل رئال مادرید داشت.

وی پس از رئال، به صورت قرضی برای یک فصل به پورتو رفت. طبق قرارداد پورتو می‌توانست در پایان فصل بعد قرارداد کازمیرو را نهایی کند. همچنین بعد از نهایی کردن قرارداد توسط پورتو، گزینه خرید مجدد توسط رئال مادرید فعال می‌شد. کازمیرو فصل موفقی را در پورتو سپری کرد و سران مادریدی تصمیم گرفتند با پرداخت ۷٫۵ میلیون یورو، او را دوباره به تیم بازگردانند.

کازمیرو توانست با این تیم در سال‌های ۱۶–۲۰۱۵، ۱۷–۲۰۱۶، ۱۸–۲۰۱۷ و ۲۲–۲۰۲۱ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۷ یکی از چهار گلی که رئال مادرید به یوونتوس زد را با ضربه ای زیبا به ثمر رساند .

کازمیرو در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی برزیل بازی کرد و در تنها بازی که حضور نداشت برزیل توسط بلژیک حذف شد. او همچنین سابقهٔ قهرمانی و نایب قهرمانی در کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد.

کازمیرو؟

like 2 dislike 0

معرفی کازمیرو

نام انگلیسی Carlos Henrique Casimiro
نام کامل کارلوس هنریکه کازمیرو
سال تولد 1992میلادی
قد 1.85متر
تاریخ تولد 23 February 1992
پست هافبک دفاعی
تیم فعلی Manchester United
شماره در باشگاه 18
شماره در تیم ملی 5
تیم ملی / ملیت Brazil
محل تولد São José dos Campos, Brazil