ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت
آنخل فابیان دی ماریا هرناندز (به اسپانیایی: Ángel Fabián Di María Hernández) (زاده ۱۴ فوریه ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که برای باشگاه فوتبال یوونتوس بازی می‌کند. در سال ۲۰۰۱ در حالی که تنها ۱۳ سال داشت به تیم نوجوانان روزاریو سنترال پیوست و بعد از ۴ فصل حضور در این تیم در سال ۲۰۰۵ اولین بازی خود را انجام داد. بازی‌های درخشان دی ماریا در لیگ آرژانتین مورد توجه چند باشگاه از جمله روبین کازان قرار گرفت که این انتقال تا پای نهایی شدن پیش رفت ولی به دلایلی ناتمام ماند.

دی ماریا در ژوئیه ۲۰۰۷ به بنفیکا پیوست و به مدت سه سال در این تیم ماند و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و همچنین زیباترین گل لیگ پرتغال را دی ماریا از فاصله ۳۰ یاردی (۲۷ متر) به ثمر رساند و مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی اینتر میلان، منچستر یونایتد و رئال مادرید قرار گرفت و در ژوئیه ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۲۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و پس از درخشش در این تیم با مبلغی به ارزش ۶۵ میلیون یورو در سال ۲۰۱۴ به منچستر یونایتد پیوست و پس از یک فصل ناموفق در این تیم به تیم پاری سن ژرمن پیوست.

از باشگاه‌هایی که دی ماریا در آنها بازی کرد می‌توان به روساریو سنترال، باشگاه بنفیکا، باشگاه رئال مادرید، باشگاه منچستر یونایتد و باشگاه پاری سن-ژرمن اشاره کرد.

آنخل دی ماریا؟

like 13 dislike 1

معرفی آنخل دی ماریا

نام انگلیسی Ángel Fabián Di María
نام کامل آنخل فابیان دی ماریا هرناندز
سال تولد 1988میلادی
قد 1.80متر
تاریخ تولد 14 February 1988
پست وینگر / هافبک هجومی
تیم فعلی Juventus
شماره در باشگاه 22
شماره در تیم ملی 11
تیم ملی / ملیت Argentina
محل تولد Rosario, Argentina